התובעת המאוכזבת ביקשה כיסא אחר, אך צוות המטוס סירב (אילוסטרציה). צילום: GettyImages

תביעה: שילמה על כרטיס בביזנס ומצאה את עצמה במחלקת תיירים

התובעת זכתה במכרז לשדרוג המושב למחלקת העסקים • דקות לפני העלייה למטוס, בישרו לה כי תצטרך לעבור מחלקה בטענה כי המושב המיועד שלה אינו נשכב עד הסוף • בהמשך, גילתה להפתעתה שמישהי יושבת באותו הכיסא • לטענתה, חברת התעופה הפרה את ההסכם בין הצדדים, העובדים איימו עליה, ביישו אותה ברבים, השפילו אותה וגרמו לה עוגמת נפש גדולה

טיסה לא נעימה: תושבת תל אביב תובעת את חברת "אייר אינדיה" ב־100 אלף שקלים, לאחר שזו לא אפשרה לה לטוס בביזנס קלאס.

בהלה בטיסה%3A החלון עף - חור נפער במטוס %2F%2F מתוך טיקטוק

על פי התביעה, לפני כשנה התובעת הצטרפה לטיסה עם בעלה. באותה רכישה נקנה כרטיס חזרה עבורה מדלהי לתל אביב במושב אקזיט (יציאת חירום). כעבור כמה ימים היא קיבלה דוא"ל ובו אפשרות להגיש הצעות במכרז לשדרוג המושב שרכשה למושב במחלקת עסקים. מכיוון שהתובעת חזרה לבדה ובעלה נשאר בהודו, היה לה חשוב לזכות במכרז - וכך קרה. אישור לשדרוג התקבל בדוא"ל חוזר.

התובעת הגיעה במועד לשדה התעופה בדלהי, עברה דרך דלפק הצ'ק־אין וקיבלה כרטיס עלייה למטוס, שבו היה רשום כי היא במחלקת עסקים. כמה דקות טרם תחילת קליטת הנוסעים לעלייה למטוס קיבלה התובעת טלפון מאיש צוות קרקע, שביקש מהתובעת להגיע מייד לשער. שם בישרו לה כי לא תוכל לשבת במחלקת העסקים, משום שלא ניתן לשבת במושב שלה כי הוא אינו נשכב עד הסוף.

התובעת המאוכזבת ביקשה כיסא אחר, אך צוות המטוס סירב ואף איים כי לא תוכל לעלות לטיסה. בהמשך, כשעלתה למטוס, גילתה להפתעתה שמישהי יושבת בכיסא שהיא היתה אמורה לשבת בו. בהמשך ביקשה להיכנס להשתמש בשירותים במחלקת העסקים, אך הדיילת אסרה עליה להיכנס.

מחלקת עסקים (אילוסטרציה), צילום: יח"צ Emirates

לטענתה, חברת התעופה הפרה את ההסכם בין הצדדים בעניין שדרוג כרטיס הטיסה, איימו עליה, ביישו אותה ברבים, השפילו אותה וגרמו לה עוגמת נפש גדולה. כמו כן, עד היום התובעת לא קיבלה החזר על סכום המכרז והתוספת ששילמה על מושב האקזיט שבו לא השתמשה.

חברת התעופה טרם הגישה כתב הגנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...