רצח בחדרה: גבר אותר ללא רוח חיים, בנו של הנרצח נעצר בעת שניסה לחנוק את אימו

השוטרים הוזעקו לדירה על ידי השכנים ששמעו צרחות מתוך הבית • גופת הגבר אותרה בזירה כשהיא כרותת ראש • גורם משטרתי אמר בזירה כי "אם השוטרים לא היו מגיעים מהר, וללא התושייה שלהם, היינו מוצאים גם את ראשה של האם כשהוא כרות" • פראמדיק מד"א: "הגבר היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום"

זירת הרצח בחדרה. צילום: שמואל בוכריס

גופת גבר כבן 80 אותרה היום (ראשון) בדירה בחדרה כשהיא כרותת ראש. שוטרים שהוזעקו לדירה איתרו את גופת האב וראו כי הבן (43) מנסה לחנוק למוות אף את אימו כשסכין בידו ועצרו אותו לחקירה. את השוטרים הזעיקו השכנים ששמעו צעקות מתוך הדירה. 

המשפחה אינה מוכרת למשטרה. כפי הנראה מדובר בזוג הורים שבאו מצרפת לבקר את בנם שגר בישראל. מפקד מחוז חוף, ניצב דני לוי סיים לפני זמן קצר את הערכת המצב לאירוע ושיתף בפרטים חדשים מהזירה. מפקד המחוז שיבח את השוטרים שהוזעקו למקום, פרצו את הדלת והצילו את חייה של האם ששכבה על הרצפה ומעליה רכן החשוד שחנק אותה כשהסכין בידו. גורם משטרתי אמר בזירה כי "אם השוטרים לא היו מגיעים מהר, וללא התושייה שלהם, היינו מוצאים עוד ראש כרות במקום". 

"אירוע מזעזע": מפקד מרחב מנשה מדבר על הרצח בחדרה // קרדיט: ירון דורון

שלומי בן שושון , מפקד מרחב מנשה אמר בזירה: "בסביבות השעה שתיים התקבל דיווח על אישה שמתלוננת על צרחות בתוך הבית, בקומה שלישית. הגענו למקום במהירות, ושמענו צרחות מתוך הדירה. יחד עם כב"ה פרצנו מיד לזירה, בה ראינו אדם שרוכן על אישה וחונק אותה. השוטרים השתמשו בטייזר והצילו את חייה. ליד האישה, מצאנו גבר כרות ראש, ומיד עצרנו את החשוד. אירוע מזעזע. אני יכול להגיד שהשוטרים הגיעו מהר, טיפלו מהר יחד עם כב"ה, ובזה הצלנו את חיי האישה.

"המשפחה לא מוכרת למשטרה, אין להם תיקים קודמים, אנחנו כרגע בודקים את זה, כמו שאני מבין, כנראה מדובר במשפחה שהגיעה כעולים חדשים לארץ, והבן גר פה תקופה מסויימת".

זירת הרצח, צילום: שמואל בוכריס

רחל קינן, דיירת בבניין בו התבצע הרצח סיפרה: "אני בהלם. ההורים באים מצרפת כל חצי שנה להיות איתו ביחד. השכנה אומרת שהוא קצת מוזר, אבל אני לא ראיתי שהוא מוזר. היה אומר לי שלום כל הזמן. הוא גר פה תשע שנים. ההורים באים אליו בכל החגים. הם גרים בפריז. הוא בנאדם זהב. אף מילה רעה לא שמעתי ממנו. ההורים אנשים טובים. האמא חברה טובה שלי. הם תמיד באים לבית הכנסת. יש לו עוד אח שגר בישראל ועוד שתי אחיות שגרות בצרפת. ההורים כל הזמן דאגו לו וככה הוא גמל להם? להרוג אותם?"

פראמדיק מד"א מחמד קייסי סיפר: "כשנכנסנו לדירה ראינו את הגבר כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר