העבודה־גשר נערכת לימי ההכרעה לקראת הבחירות ובכירי הרשימה המאוחדת ידגישו את המסרים החברתיים, בניסיון אחרון לשפר במשהו את המצב בקלפי לעומת הסקרים הקודרים.
אורלי לוי-אבקסיס חוברת למפלגת העבודה // צילום: משה בן שמחון | אורלי לוי-אבקסיס חוברת למפלגת העבודה // צילום: משה בן שמחון
במסגרת האסטרטגיה של העבודה־גשר, עד יום הבחירות הוחלט להבליט את אורלי לוי־אבקסיס, לאחר שהיו"ר עמיר פרץ היה הדמות המרכזית עד כה בקמפיין. בעבודה־גשר מאמינים כי לוי־אבקסיס זוכה לאהדה רבה בציבור, בעיקר בקרב נשים, ולכן היא תפנה פעם אחר פעם לציבור הנשים, כדי לשכנע אותן שהיא הנציגה האותנטית היחידה שלהן בכנסת.
כמו כן, יינתן דגש על טענות של גזענות ושוביניזם נגד לוי־אבקסיס במטרה לעורר את השטח. גורם בכיר בעבודה־גשר אמר: "נדגיש במיוחד את הנושאים החברתיים ואת תוכנית כיפת ברזל החברתית שלנו - ליסינג לדירה, העלאת שכר המינימום, חינוך חינם לגילי 3-0 ואת תחום הבריאות".
אחת המטרות המוצהרות של העבודה־גשר בזמן הקצר שנותר עד לבחירות היא להתמקד במצביעי הליכוד. השאיפה של ראשי העבודה־גשר היא להעביר אליהם 4-3 מנדטים של בוחרי ליכוד, ולכן צפויה מתקפה מתמשכת נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, גם כדי לנסות למנוע זליגת מצביעים ותיקים מהעבודה, שלא משוכנעים שעמיר פרץ לא יחבור אל קואליציית נתניהו.
העבודה־גשר זנחה את הנושא המדיני על מנת לנסות לפנות אל מגזרים שונים ולא לעורר מחלוקות. במחקרים פנימיים שביצעה העבודה־גשר עולה לטענת בכיר במפלגה כי הנושאים החברתיים מעסיקים את הציבור שמאס בפוליטיקה. רכבי כיפת ברזל חברתית של העבודה־גשר, הגימיק של הקמפיין, מסיירים בכל הארץ כדי להעביר את המסר.
עד יום הבחירות, וגם ביום הבחירות עצמו, מתוכננת פעילות מוגברת של מאות מתנדבים, שיגיעו אל בתיהם של תומכים פוטנציאליים, ישכנעו אותם לצאת ולהצביע ובמידת הצורך יעזרו להם גם להגיע לקלפי הקרובה כדי לממש את זכותם הדמוקרטית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו