LACOSTE אפודה 1,690 שקלים . צילום: באדיבות המותג

חצאית מנומרת וסנונית של חורף: 5 פריטים להתחיל איתם את הסופ"ש

בקסטרו משיקים קולקציית סתיו שבאה לנו בדיוק בזמן, alo יוצאים לראשונה עם נעלי ריצה ולקוסט מביאים ניחוח ושיק צרפתי • חמישה פריטים שעושים לנו קצת שמח בלב

[object Object]

המותג קסטרו השיק קולקציה חדשה ותוכלו למצוא בה את כל הטרנדים הכי חמים. אהבנו את החצאית המנומרת, שהיא כנראה הדבר הכי נכון לסתיו לקרוב. עם טישרט קצרה או סריג קליל היא תסגור לך כל פינה.

קסטרו. מחיר חצאית: 149.90 שקלים / צילום: שרבן לופו

כל אישה יודעת שמתחת לכל חצאית טובה צריך גם תחתונים טובים שעוטפים הכל. קולקציית החגים של רשת ההלבשה התחתונה טריומף היא רק טעימה ממה שהולך להגיע אלינו בחורף הקרוב. קולקציית Illusion מנסה להגיר מחדש את המושג נוחות הן מבחינת הבדים והן מבחינת הגזרות.

קולקציית טריומף החדשה. החל מ-170 שקלים / יח"צ

מותג האופנה והלייפסטייל alo יוצא עם נעלי ריצה ראשונות שעל פיתוחן עבדו במשך שנתיים. נעלי הריצה בצבעים של שחור ולבן מותאמים גם לגברים וגם לנשים, עם חלק עליון מרושת המאפשר זרימת אוויר, סוליית אמצע בעלת צפיפות כפולה לנוחות מרבית ופריטים מחזירי אור לנייט ראנרז זוהרים בחושך. מחיר: 835 שקלים.

אלו ראנר. נעלי ריצה חדשות / יח"צ 

אם יש משהו שמשמח אותנו במיוחד אלה שיתופי פעולה מתוקים, והפעם מסוג שמיועד לקטנטנים. מיננה, מותג האופנה הישראלי משיק קולקציית קפסולה ייחודית של חולצות טי-שירט מודפסות, פרי יצירתם של עשרה ילדים מוכשרים בגילאי 5-8 ועשרה אמנים מובילים. הקולקציה היא תוצר של פרוייקט Little Artis אשר נולד מתוך רצון אמיתי להעצים ילדים ואת מעורבותם בתחום האומנות.

עשרת הציורים המשותפים הומרו לקבצים גרפיים דיגיטליים והודפסו על פרטי הלבוש המיוחדים באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת של קורנית דיגיטל, המובילה בפתרונות הדפסה דיגיטלית לתעשיית האופנה. כל רווחי המיזם יתרמו באופן ישיר ומלא לקידום תחום האומנות לילדי העוטף.

חולצה בעיצוב שירה ברזילאי / צילום: טל זליקוביץ' 

קולקציית המסלול של לקוסט נחתה בפעם הראשונה בישראל והיא תימגר במהדורה מוגבלת. זוהי קולקציית הבכורה של פלאגיה קולוטורוס, המנהלת האמנותית החדשה, המובילה קו עיצובי חדש בהשראת השיק הצרפתי. הפריטים חוגגים את המורשת של בית האופנה, וחוזרים אל הניצחון המפורסם של הטניסאי האגדי

LACOSTE. חולצה 1,090 שקלים, מכנסיים 1,490 שקלים / יח"צ 

הקולקציה שהוצגה על המסלול ונמכרת ב-FIVE POINT FOUR ובאתר פקטורי 54, בוחנת מחדש את הקודים של מדי הטניס הצרפתיים, ומעניקה להם פרשנות מתוחכמת ואלגנטית, בהשראת שנות ה-20 וה-30. לנו נשאר רק לחלום, להתאהב ולחלום על החורף, בתקווה שיהיה טוב יותר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו