כוכבת "חתונמי" תעמוד הערב תחת החופה - ויש לה בקשה אחת

חמישה חודשים לאחר האירוסין מור רדמי תינשא הלבן זוגה דיוויד • "השמועה אומרת שלכלה ביום חתונתה יש כוחות איחול ותפילה חזקים במיוחד"

מור רדמי . צילום: ללא קרדיט

למרות המתיחות והמצב הביטחוני הלא פשוט בימים אלה, הערב (חמישי) מור רדמי תניח לכמה שעות את הכל מאחוריה ותצעד לחופה עם בן זוגה דיוויד, חמישה חודשים לאחר שהתארסו.

רדמי (35) ודיוויד, שעלה מבריטניה לפני יותר משני עשורים, הכירו דרך חברים משותפים וכבר היו בתחילתה של זוגיות כשהעונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון" בה שודכה לשניר שלו עלתה, בה כזכור הנישואים שלהם לא צלחו והם נפרדו עוד בטרם פרק ההחלטות.

הפרידה של מור ושניר עשתה רק טוב לשניהם, והובילה לפתיחת צ'אקרות הזוגיות גם אצל שלו שעתיד להתחתן עם בת זוגו אינה ודימוב ב-15 בנובמבר ודאג לכלול ברשימת המוזמנים גם את רדמי עמה נשאר בקשר טוב למרות הפרידה.

צילום מסך אינסטגרם

בעוד הזוגיות של רדמי ודיוויד לא הייתה "אהבה ממבט ראשון מהאגדות" וידעה מעט מהמורות ואפילו פרידה כפי ששיתפה בעבר, בסופו של דבר הם הבינו שהם רוצים לבלות את חייהם יחד, ודיוויד, שסולד ממצלמות ומעדיף להישאר ברקע בניגוד לכלתו, ארגן לרדמי מסביבת הפתעה במאי האחרון בה שלף טבעת והציע לה להיות שלו לנצח.

היום כאמור השניים יעמדו מתחת לחופה שעתידה להתקיים באולם טראסק בתל אביב לעיני מאות חברים ובני משפחה, לאחר שבסוף ספטמבר רדמי חגגה במסיבת רווקות נוצצת שכללה את הכלות האחרות מהעונה של "חתונמי" שהפכו מאז צילומי התוכנית לחברות נפש ושומרות על קשר קרוב.

למרות שסבלה בשבוע האחרון מכאבי גב משתקים שהובילו אותה עד למוקד כדי לקבל זריקה, רדמי, כראוי לכלה נחושה ומפיקת אירועים ממולחת בעצמה, לא נתנה לשום דבר לעמוד בדרכה, והקפידה לשתף את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם בהכנות לחתונה בשבועות האחרונים, כולל טיזרים במדידות לשמלה (של המעצבת ליהי הוד) ואפילו במנת הפחמימות המרגיעה פרפרים של התרגשות בדמות פיתה עסיסית עם שווארמה אתמול בערב רגע לפני שפרשה לשינה בפעם האחרונה כאישה רווקה.

צילום מסך אינסטגרם

"השמועה אומרת שלכלה ביום חתונתה יש כוחות איחול ותפילה חזקים במיוחד", שיתפה הבוקר בסטורי באינסטגרם את העוקבות שלה בתמונה שלה משיקה כוסות עם המלוות שלה והוסיפה: "הדבר העיקרי אותו אבקש עבור כולנו כעם הוא שכולם ישובו לביתם, חטופים וחיילים. בריאות שלמה לכל מי שצריך אותה, פיזית ונפשית. נחת לכולנו. רק נחת. ושקט", איחלה, כשהיא מוסיפה ומשתפת בצילומים מתוך ההתארגנות שלה ושל המלוות שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר