לא בוכה בלילה: מי האישה החדשה בחייו של בן אפלק?

השחקן לא מבזבז זמן וכבר עבר הלאה • כזכור רק בשבוע שעבר הוגשו המסמכים לגירושים מג'ניפר לופז

בן אפלק. צילום: איי.פי.

כשסימני טבעת הנישואין עוד מעטרים לו את האצבע, נראה כי בן אפלק לא מבזבז זמן בבכי על התפרקות נישואיו לג'ניפר לופז וכבר עבר הלאה.

כזכור, אחרי חודשים של שמועות על משבר עמוק בנישואים, לופז (55) הגישה בשבוע שעבר בקשה לגירושים מאפלק בדיוק ביום השנה השני לנישואיהם, כשתאריך הפרידה הרשמי שצוין במסמכים היה ה-26 באפריל וסיבת הפרידה: "פערים בלתי ניתנים לגישור".

הסוף. ג'ניפר לופז ובן אפלק, צילום: איי.אף.פי.

בעוד לופז ממשיכה לעשות את מה שהיא אוהבת וזה להשוויץ בתמונות לוהטות שלה ברשת כדי להזכיר לגרוש מספר 4 מה השאיר מאחור, אפלק (52) כבר תועד לפי הדיווחים עם אישה חדשה ומיוחסת: קת'לין אלכסנדרה קנדי (המכונה קיק), בתו בת ה-36 של הפוליטיקאי רוברט קנדי ג'וניור.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kick Kennedy (@kickkennedy)

השניים כך סיפר מקור בתעשייה לאתר פייג' סיקס, עמוד הרכילות של הניו יורק פוסט, נצפו יחדיו במלון בבוורלי הילס ובמספר מקומות נחשבים נוספים, ולפי ציוצים ברשת יש המתעקשים כי אפלק וקנדי בילו יחדיו כבר ביוני כשלופז עוד ניסתה "להציל" את נישואיהם הכושלים.

קנדי, הקרויה על שם דודה רבא שלה שנהרגה בהתרסקות מטוס בשנת 1948, היא כותבת, יוצרת ושחקנית שהופיעה בין היתר בסדרות דוגמת "תרגיע" (סדרה בה מככבת גם אימה החורגת השחקנית מועמדת האמי שריל היינס) "אחת שיודעת " ו"חדר החדשות", בוגרת אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית ובעלת תואר בתיאטרון והיסטוריה. מערכת היחסים הידועה האחרונה שלה הייתה ב-2018 עם הבנקאי המיליונר מת'יו מלון שנפטר במפתיע ארבעה חודשים לאחר שהחלו לצאת. אחיה הוא קונור קנדי שיצא בעבר עם טיילור סוויפט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר