אחרי הלידה כוכבת "חתונמי" חושפת: "הזוגיות מתערערת"

כחודשיים לאחר הלידה, מאי שכטר פותחת את הלב ומדברת על המשבר בזוגיות עם משה יחזקאל אחרי הבאת בנם הבכור לעולם • "אני חושבת שטיפול ושיח הם לא בושה"

"חתונה ממבט ראשון". צילום: קשת 12

כוכבת העונה החמישית של "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר, שהתארסה בחודש פברואר האחרון לבן זוגה ואבי בנה הבכור משה יחזקאל אותו הכירה בריאליטי השידוכים, פתחה אתמול (ראשון) את המצלמה וסיפרה בעמודה באינסטגרם על התערערות מערכת היחסים הרומנטית שלה אחרי שהפכה לאימא. בסדרת סרטונים שהעלתה לחשבונה ברשת, היא דיברה גם על חשיבות הצורך בטיפול זוגי בעת הזו, על ההבדלים בגישת הטיפול בתינוק הקטן, ועל המציאות האינסטגרמית הוורודה שרחוקה מאוד ממה שקורה בפועל.

תחת הכותרת "הזוגיות לאחר הבאת ילד לעולם", ביקשה שכטר לשתף את הגולשים בנושא שבער בה. "העניין הזה שיש פחד משיפוטיות. כשמשתפים או לא משפתים בכמה בן או בת הזוג מעורבים בחיים שלנו. ואני חושבת שבא לי להנכיח פה את העובדה הפשוטה שלא משנה כמה הזוגיות היא מדהימה ומכילה, וכמה הוא קם בלילה או לא קם בלילה, עוזר לא עוזר, לכל אחד יש את הדינאמיקה שלו עם בן או בת הזוג. אבל אני חושבת שכל זוגיות באשר היא מאוד מתערערת בהבאת ילד לעולם", פסקה.

משה יחזקאל ומאי שכטר, צילום: ללא קרדיט

בהמשך דיברה על חשיבות הטיפול הזוגי. "אני בעקבות 'חתונמי' אמרתי שבעיניי לקחת טיפול זוגי בתחילת קשר, הרבה לפני שיש ילדים, מהמקום שטוב - זה דבר מאוד בריא ונכון וחסר כל בושה. אני חושבת שיותר נעים לעבוד על דברים כשהמוח מאוזן ולא בתוך משבר. על אחת כמה וכמה זוגיות והורים טריים. אני חושבת שטיפול ושיח תקשורתי ופתוח הם לא בושה. משבר בזוגיות זו לא בושה. אלה שני אנשים שונים, דעות שונות, צורות גידול שונות, זה איך אה התחנכתי להורים שלי ואיך משה התחנך להורים שלו. יש באמת בני זוג שהרבה יותר מעורבים ויש שפחות, ואז נוצר שיח השוואתי שאין לו בעיניי מקום. בקיצור, טיפול", סיכמה.

לקראת סוף דבריה ביקשה לנרמל תנודות במצבי הרוח של בן או בת הזוג בתקופת ההסתגלות להרכב המשפחתי החדש. "זה בסדר שהוא או היא יהיו יום אחד עצבניים ומבוהלים ויום אחרי זה חוזרים לשגרה. ככה גם עם התינוק שלנו. הכל בגלים, ואין בושה. יש אתגרים ומשברים וזה לא הכל נופת צופים. מציאות האינסטגרם לא קיימת אצל אף אחד בבית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר