שלומית מלכה ממשיכה עם קוואלי

הדוגמנית הישראלית ממשיכה לככב בקמפיין הרשמי של בית האופנה • מייקל קורס מציג את קולקציית האביב • משקפי שמש צבעוניים חוזרים בקיץ

סיפור האהבה בין בית האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי לבין הדוגמנית הישראלית שלומית מלכה ממשיך.

שלומית מלכה לרוברטו קוואלי // צילום: יח"צ

אחרי שנבחרה בקיץ האחרון להוביל את קמפיין הבישום של המותג עם אירוע השקה גדול שהתקיים בישראל, כבר נזרקו רמיזות לאוויר כי הסיכויים של מלכה להמשיך עם קוואלי גדול. כעת נחשף שבקמפיין הרשמי של בית האופנה לבושם ההמשך של סדרת Florence, ממשיכה לככב בו הדוגמנית הישראלית. 

הקמפיין לניחוח החדש בסדרה, אותה מובילה מלכה, צולם בפירנצה, עיר הולדתו של המעצב. לצורך צילומי הקמפיין עיצבו ברוברטו קוואלי שתי שמלות ערב מרהיבות שנתפרו במיוחד למידותיה של שלומית. הבושם יושק בישראל בסוף החודש.

קולקציית אביב במייקל קורס

צילום: יח"צ חו"ל

הבוקר (שני) השיק בית האופנה מייקל קורס את קולקציית SPRING 19 בחנות הדגל בקניון רמת אביב. מדובר בקולקציה שפונה לדור הצעיר, עם אלמנטים עיצוביים של אופנת רחוב וספורט במראה יוקרתי.

את הקמפיין הספורטיבי והצעיר מלווה דוגמנית העל בלה חדיד, עם קולקציה שמציגה פריטי דנים בטוויסט מיוחד של גרפיקה ואיורים, פרחוניות רומנטית ופריטים טרנדיים וקלילים בגזרות ספורטיביות בגווני שחור ולבן. 

הלוגו המתכתי בתוך טבעת עגולה שאפיין את המותג בתחילת הדרך מתבטא בליין תיקים חדש CECE , בהם גם דגמי תיקים קטנים בגזרה ייחודית בגווני החום-קאמל.

ניתן למצוא את הפריטים בפקטורי 54 // צילום: יח"צ חו"ל

בקולקציה הספורטיבית אפשר למצוא נגיעות של ניצנוצים בנעלי הסניקרס, תיקי גב וחליפות בגווני זית ושילובים של שחור לבן, שהם השראות מעולם האקטיב. 

בקולקציה יש גם מוטיבים של לבבות והדפסי טאי דאי, שמלות מעטפת ואוברולים בצבע אחיד בגווני נייבי, אדום-לבן ופרחוני. יש דיטיילים רומנטיים וטאץ' אורבני הבאים לידי ביטוי בבדי תחרה בגוון לבן עם רקמות פרפרים על הבד. 

פריטי הדנים כוללים ג'קטים מג'ינס, מכנסיים עם איורים בעבודת יד, תיקים וסניקרס בווריאציות שונות. גם התיקים זכו לפרשנות מעולם הג'ינס כמו טלאי ג'ינס בגוונים שונים, וגם בדגמי הסניקרס ניתן למצוא נגיעות של חלקי בד מג'ינס. 

מחירים: ביגוד: 199-3,290 שקלים , נעליים: 210-1,390 שקלים, אביזרים: 210-1,990 שקלים.

 

קולקציית משקפיים עם עדשות צבעוניות שקופות 

משקפי גוצ'י צבעוניים ברשת אירוקה // צילום: יח"צ

שנים בהן הטרנד המוביל במשקפי שמש היה עדשות אטומות ועדשות מראה, הקיץ אנו חוזרים למראה הנגיש והסקסי שמוסיף צבע ועניין ומאפשר לראות את העיניים מבעד לעדשות. הטרנד שהתחיל בטפטופים כבר בעונה קודמת בקולקציות של מעצבי העל הבינלאומיים, הולך לככב באביב 2019 ובענק. 

רשת אירוקה משיקה בימים אלה, סנונית ראשונה לקיץ 2019. מדובר בקולקציית משקפיים עם עדשות שקופות וצבעוניות של המותג הצעיר והאופנתי קול ריי במחירים של 299-399 שקלים . 

הקולקציה כוללת משקפים צבעוניים שקופים בכל גווני הקשת: ורוד, כחול, צהוב וירוק, המשלבים עדשות בגווני פסטל לצד עדשות בגוונים בוהקים וחזקים. בגזרת המסגרות אפשר למצוא דוגמאות של משקפי טייסים, מרובעות, עגולות, חתוליות ועוד. קולקציית העדשות הצבעוניות והשקופות מוצעות גם במותגי העל המובילים בעולם כמו גוצ'י, פראדה, סלין, מארק ג'ייקובס, דולצ'ה גבאנה, גס ועוד. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר