כוהנת האינסטגרם קים קרדשיאן הכריזה אמש (שני) כי מותג האופנה שלה "סקימס" ישיק ליין בגדי ים באופן רשמי ביום שישי הקרוב.
ההכרזה המדוברת הייתה, איך לא, בעמוד האינסטגרם שלה, שבו יש לה 292 מיליון עוקבים. היא פרסמה תמונות סקסיות שלה בבגדי הים החדשים, שצולמו בחופי איי בהאמה הטרופיים, וכתבה: "אתם ביקשתם, אנחנו הקשבנו. קולקציית בגדי הים שכל כך חיכיתם לה נוחתת באתר ביום שישי הזה, ב-18 במרץ".
View this post on Instagram
בהכרזה לעיתונות קרדשיאן אמרה כי "אני יודעת שהלקוחות שלנו רצו את זה מאיתנו במשך זמן רב. הקדשנו זמן למחקר כדי ליצור ליין שמציע את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחותינו. מבחינתי, קניית בגד ים צריכה להיות חוויה מהנה וקלה, שפותרת את המצב הקיים היום אצל רוב הנשים בעולם, שבו קניית בגד ים היא חוויה מייאשת וקשה. אני רוצה לשנות את זה ולהפוך את התהליך לפשוט ונעים. הפריטים שעיצבנו בקולקציה הם ממש מלתחה. אפשר ללבוש אותם מחוץ למים ובתוך המים ולהרגיש טוב".
View this post on Instagram
בתמונות המדוברות, קרדשיאן מציגה את הגזרות החדשות של הקולקציה. ניתן לראות גזרות קונבנציונליות של בגדי ים כמו ביקיני משולשים, לצד חולצות עם שרוולים ארוכים, שורטס בייקר מחטבים, חולצות בטן עם שרוולים קצרים, חצאית פראו המיועדת לשחייה, ואוברול גוף עם מכנסיים קצרים ושרוולים קצרים או ארוכים.
הקולקציה מורכבת מ-19 פריטים שונים המגיעים בשבעה צבעים שונים, ובהם כחול ענן, כחול אולטרה, צבעי גוף מגוונים, שחור ואפור. הפריטים מגיעים בגדלים XXS עד 4XL, והמחירים נעים בין 32 ל-108 דולרים.
View this post on Instagram
אהבנו במיוחד את בגד הים השלם בצבע חום שוקולד מריר, ואנחנו בהחלט נהיה מהראשונים לרכוש באתר ולנסות את המוצר המדובר.
האם יש משהו שקים קרדשיאן לא יכולה לעשות? התשובה היא כנראה לא. המותג סקימס הוקם בשנת 2019, והחברה הצליחה להגיע לשווי של 3.2 ביליון דולרים. כעת, עם ההשקה של ליין בגדי הים, החברה צופה עלייה ניכרת בשווי, מה שיהפוך את המותג לאחד מחברות האופנה המצליחות ביותר בעולם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו