התפיסה לגבי הלבשה תחתונה עברה שינוי מהותי בשנים האחרונות. בשנת 2014, מותג ההלבשה התחתונה AERIE מבית אמריקן איגל החל להציג בקמפיינים שלו נשים אמיתיות ללא ריטושי פטושופ ועם סימני מתיחה. אחרי שהתברר כי זה לא גימיק שיווקי, אלא במהלך ייחודי שבחר המותג מידי עונה עד היום, הלקוחות התאהבו והצביעו בקופות.
View this post on Instagram
מותגי על החלו לכלול בתצוגות ובקמפיינים להלבשה תחתונה דוגמניות במידות פלאס סייז כמו אשלי גרהאם, לארה סטון, קנדיס הופיין ועוד. דוגמניות אלו הפכו מהר מאוד למבוקשות, ובנות הקרדשיאן החלו לככב בקמפיינים להלבשה תחתונה של מעצב העל קלווין קליין והוסיפו גן הן לרוחות השינוי.
View this post on Instagram
התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט שהייתה לאחת התצוגות המדוברות וחלומה של כל דוגמנית לככב בה, בוטלה השנה. הקריטריונים הנוקשים למה נחשב ליפה התנפצו.
"נשים הבינו שהן רוצות לראות מראה שמדבר אליהן", אומרת אולה גל, מנהלת תקשורת שיווקית למותג AERIE מבית אמריקן איגל". ג'ני בק, מנהלת שיווק רשת פמינה ורעות וולף, המעצבת הראשית של רשת אינטימה, מציינות כי אחרי מהפכת metoo מעמד האישה חזק יותר, וכי באופן כללי, נשים החלו לחשוב אחרת. "זה מתבטא בקניית הלבשה תחתונה סקסית קודם כל בשביל עצמן. חשוב להן שבגדי הלבשה תחתונה יהיו נוחים ונעימים על הגוף והן קונות לעצמן גם כותונות סקסיות וחלוקים לבית", אומרת וולף.
View this post on Instagram
בק מסכימה ומוסיפה, "נשים קונות יותר לעצמן, הרצון להרגיש סקסיות בוער מבפנים, הן רוצות להיראות מושכות וסקסיות ואין בכך סתירה. הן רוצות להרגיש חושניות ללא צורך להתבייש וגם קונות סטים בגזרות סקסיות".
וולף אומרת כי, "אנחנו עדיין מציעים מגוון פריטים סקסיים כמו בייבידול, תחתון חוטיני ועוד, המבחר רחב. גם בקולקציית הוולנטיין הקפדנו שבמידות גדולות ובפלאס סייז הלקוחות תוכלנה למצוא מענה יפה, נוח וסקסי".
בעבר לא היה מענה ראוי לפלאס סייז?
וולף: "יש לנו גם דגמים במידות XXL והמענה רחב. נשים מרגישות בטוחות להיכנס לחנות וקונות יותר מבעבר. אם פעם בסטודיו היינו מודדים על דוגמנית שהיא במידה XS, היום אנחנו מודדים על גם על מישהי במידת L, כדי לתת מענה לכל המידות".
בק מציינת כי האינסטגרם תרם לשינוי בהתייחסות להלבשה תחתונה, "המודעות להלבשה תחתונה עלתה והפכה את עולם ההלבשה התחתונה לחלק מהאאוטפיט היומי. בעידן האינסטגרם, מעבר לפונקציונליות והנוחות, אם פעם סטים שהם בייסיק היו הפריט הכי נמכר, היום נשים מחפשות את העניין האופנתי. הן בוחרות פריטים במבחר גזרות, הן מודעות לטרנדים ולצבעוניות שמתחדשת מידי עונה, הן באות לחנות עם ידע שראו כבר ברשתות החברתיות".
באשר לפריט הכי נמכר לוולנטיין עונה בק כי, "לוולנטיין שני הצבעים הכי נמכרים בארץ ובעולם הם אדום ושחור. ביגוד מבד סאטן הוא המוצר שהכי נמכר בתקופת הוולנטיין".
לדברי וולף, גם בתחום ההלבשה התחתונה קיימים טרנדים: "הלקוחות פחות נרתעות היום מצבעוניות מאשר בעבר, יש פריטים בצבעי שמפניה, שילובים של צבעים אדום עם ורוד שלא היה בעבר ויותר ברלטים".
בק מוסיפה כי, "אנחנו מרגישים בשטח שהיקפי הקניות גבוהים מבעבר. חזיות נקנות בממוצע שלוש פעמים בשנה, תחתונים ארבע עד חמש בממוצע בשנה. קיימת עלייה גם בפריטים שמוגדרים פריטי אופנה כמו ברלטים, גוזיות וגופיות סאטן, שכיכבו בקיץ האחרון וימשיכו גם הקיץ".
שישה פריטי מאסט לוולנטיין
 (1).jpg)
מה: ברלט שחור בשילוב סיומת תחרה עדינה שעשוי לשמש אותך גם בעונה החורפית מתחת לבלייזר ונחשב לטרנדי וסקסי. בעונת האביב הברלט צפוי לככב מתחת לחולצת שיפון שקופה או חולצת רשת, במסגרת החזרה לשנות ה-90 .
מחיר: ברלט: 105 שקלים, תחתונים: 49.90 שקלים. להשיג ברשת פמינה.
 (1).jpg)
מה: כותונת סאטן בגוון שמפניה בשילוב מעט תחרה בגוון קרם. מדובר בגוון שנחשב לטרנד עולה בהלבשה תחתונה ומשדרג את הלוק למעט יוקרתי, בדיוק כמו המשקה.
מחיר: 1,790 שקלים, להשיג ברשת ג'ק קובה.
 (1).jpg)
מה: סט שני חלקים של חולצת סאטן אדומה בשילוב תחרה ורודה ומכנס קצר תואם. מדובר בלוק הכי טרנדי עכשיו - שילוב של גוון אדום וורוד. החולצה יכולה לשמש בעונה הקיצית עם מכנס ג'ינס ועוד קודם מתחת לז'קט ג'ינס.
מחיר: 159 שקלים, להשיג ברשת אינטימה.

מה: למי שאוהבת לגוון ולא רוצה ללבוש צבע מונוכרומטי, בחירה נכונה היא קריצה של הדפס פרחוני על רקע לבן, למראה אביבי מרענן.
מחיר: 420 שקלים, להשיג ברשת ליה לונדון.
 (004).jpg)
מה: למי שמחפשת מראה בייסיק, בלי יותר מדי תחרות וקישוטים, גווני הפסטל הרכים יתאימו לה. למשל חזייה חלקה עם סיומת תחרה ולגיוון תחתון תואם באותו גוון בהדפס מנומר או זברה.
מחיר: 129 שקלים, להשיג ברשת AERIE.
.jpg)
מה: בגד גוף אדום בוהק לנועזות כי אנחנו רוצות להרגיש סקסיות מתחת לבגדים, ובגד גוף הוא אופציה טובה שישמש גם בעונה הקיצית.
מחיר: 99.90 שקלים, להשיג ברשת H&M.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו