מור רדמי נשברת: "אני לא יודעת אם אני רוצה לגדל ילדים בישראל"

כוכבת "חתונמי", שנמצאת בימים אלה עם בן זוגה בארצות הברית, לקחה רגע כדי לשתף במחשבות הקשות שעוברות לה בראש לנוכח המצב • "דווקא דיוויד, שלא נולד בארץ, נתן לי את התובנה שכנראה שווה להילחם על המדינה"

מור רדמי, "חתונמי". צילום: ישראל היום

האירועים הקשים והתמונות מההפגנות הגיעו גם לכוכבת "חתונמי" מור רדמי שנמצאת בימים אלה בקולורדו בארצות הברית עם הארוס שלה דיוויד. בני הזוג, שהתארסו ממש לאחרונה, הוזמנו על ידי חברים להתארח בפסטיבל הסרטים שבמקום. לצד הנופים הפסטורליים והאווירה הייחודית, האירועים הקשים במדינה הגיעו גם אליה.

"קיבלנו המון מילים חמות אבל השמיים עצובים גם פה", סיפרה רדמי בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ושיתפה בתחושות הקשות והכאב העצום לנוכח המצב בארץ ועד כמה קשה לה לא להיות בהפגנה שהתקיימה אתמול (ראשון) בקפלן.  

"לא אשקר שאיבדתי את התקווה", כתבה רדמי לצד תמונה של התכתבות עם חברה שהייתה בדרך להפגנה, "אבל חלום שהיא תחזור. וחלום להיות שם איתכם (בהפגנה). תומכה, אוהבת וגאה מרחוק". 

בהמשך, שיתפה רדמי בשאלה שהגיעה אליה מאימא שעוקבת אחריה. "יש לך אפשרויות לגור בכל מקום בעולם. לא עושה לך חשק לעזוב פה? כאימא לילדים אני מרגישה שאין פה תקווה ועתיד". 

מור רדמי / צילום: אביעד שיקלושי

רדמי לקחה את הזמן והשיבה בדיוק במחשבות שעברו לה בראש באותו הנושא. "היום, שנסענו קצת להתאוורר, אמרתי לדיוויד שאני לא יודעת אם אני רוצה לגדל ילדים במקום הזה, בארץ ישראל. כאילו – למה? עוד אין לי ילדים ואני כבר חושבת על לשלוח אותם לצבא, שיראו את כל הדברים האלה", שיתפה רדמי במחשבות שלה.

"מצד אחד אני לא רוצה שהילדים שלי יהיו לא ישראלים, מצד שני איך אפשר להביא אותם לדבר הזה? וזה מצחיק, כי דווקא דיוויד, שבכלל לא נולד בארץ, נתן לי תובנה. 'מור, את עכשיו רוצה להיות בחזרה בארץ ביום הזה, נכון? וכולם רוצים להיות בזמן הקשים שם. את מבינה שאין את זה בשום מקום אחר בעולם?', הוא הסביר לי. 'באוקראינה סגרו את הגבולות למי שכשירים לצאת לצבא ובארץ ישראל שולחים מטוסים למי שבחו"ל ורוצה לחזור. בשום מקום אחר אנשים שנמצאים בטיולים בחול לא מחפשים לקפוץ על טיסות ולחזור להצטרף למאמץ הארצי והערכי וזה כנראה אומר משהו על המדינה הזאת. כנראה ששווה להילחם כאן. יש סיבה'.

צילום מסך אינסטגרם

"והוא צודק. עם כל החרא - זה הבית. אבל אני עדיין עם קשיים לגבי זה. בשורה התחתונה כנראה שאגדל את ילדי (בעזרת השם) בארץ ישראל. בתקווה שיהיה דור חדש של מנהיגים שהדבר העיקרי שיהיה בראשם הוא טובת העם הזה", סיכמה רדמי את הדברים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר