"הרגשתי שאני כושלת כאימא": כוכבת "חתונמי" נשברת

אחווה סיטבון שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על הקשיים בהורות, ועל ההתרופפות שהיא חשה בחינוכו של בנה • "איזה קשה זה להיות אימא, אף אחד לא מלמד אותך איך לעשות את זה נכון בלי לעשות טעויות"

"איזה קשה זה להיות אימא": אחווה סיטבון משתפת בקשיים

כוכבת העונה הראשונה של ריאליטי השידוכים "חתונה ממבט ראשון" אחווה סיטבון סיפרה היום (רביעי) לעוקביה באינסטגרם על הקושי והאתגר שהיא חווה לאחרונה כאימא לדניאל בן ה-4. בקטע הווידאו שהעלתה לרשת החברתית היא דיברה על ההתרופפות שהיא חשה בחינוכו של בנה, והביעה תסכול מהמצב.

"איזה קשה זה להיות אימא, אוף. אף אחד לא מלמד אותך איך לעשות את זה הכי נכון בלי לעשות טעויות", כתבה סיטבון על רקע סרטון שהעלתה בנושא מביתה שבברצלונה.

אחוה סיטבון, צילום: רונן אקרמן

"בוקר בנות, מה העניינים?", שאלה בפתח דבריה את 75 אלף העוקבות שלה. "קמתי הבוקר ישר לפגישת ייעוץ עם היועצת של דניאל, יועצת ילדים, מדריכת הורים, וואט אבר. נזכרתי כמה זה קשה להיות אימא".

בהמשך הרחיבה סיטבון עוד בנושא ודיברה על מורכבות תפקיד האימהות ועל השאלות המעסיקות אותה בנוגע לאיך נכון להתנהל במערכת היחסים עם בנה. "קמתי מתוסכלת, זה פאקינג קשה. זה תפקיד קשה! לשים את הגבולות, איך להיות בהורות מיטיבה שהיא שמה גבולות והיא נותנת שליטה, אבל לא יותר מדי שליטה".

לאחר מכן סיטבון שיתפה בתחושות הקשות המתלוות לחוסר ההצלחה בחינוך. "יש כמה עניינים עם דניאל שהתרופפו בזמן האחרון והרגשתי שאני פשוט כושלת כאימא, פשוט כושלת כאימא. זה עושה לי הרגשה חרא עם עצמי כי זה הדבר שאני הכי אוהבת בעולם, הילד הזה. אז איך אני לא יודעת איך להתנהג איתו?! והאם אני עושה את הדבר הנכון?", שאלה בייאוש.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר