כוכבת "חתונמי" חשפה: זו הסיבה שלעולם לא אפרסם תמונה של בני התינוק

מאי שכטר פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה סטורי שבו שיתפה כי החלטתה נובעת מהרצון ש"לא לספוג את כאב הלב", אם בנה יזכה לתגובות רעות מגולשים • "הרשת הזאת יכולה להביא איתה פחד ורוע"

מאי שכטר. צילום: לירון סער

כחמישה חודשים לאחר שהביאה לעולם את בנה הבכור עדי, כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מאי שכטר, שהכירה בתוכנית השידוכים את בן זוגה משה יחזקאל, התייחסה לבקשות הרבות שקיבלה לחשוף את פניו של בנה.

בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 39 אלף עוקבים, היא בחרה לעדכן את העוקבים המאוכזבים שלה בכך שהם לעולם לא יזכו לראות את פניו של בנה ברשתות החברתיות. "שמעו רגע, מיליון הודעות על משהו מאוד לא חשוב", כתבה שכטר על רקע צילום של יחזקאל מחזיק בילד המשותף שלהם. "למה אני לא מראה את עדי ומתי אני אראה אותו. רוב ההודעות חמודות ממש, ומעט מאוד מבקרות וכועסות".

"רק השטן יודע למה עשו זאת". הסטורי של שכטר // צילום מסך מתוך אינסטגרם

היא הבהירה כי הסיבה לסירוב לבקשות החוזרות ונשנות היא "מהפחד והרוע שהרשת הזאת יכולה להביא איתה". היא הרחיבה: "היה מקרה שאושיית רשת העלתה תמונה של הבת שלה, ושתי נשים אומללות ורעות כתבו לה שהבת שלה מכוערת. רק השטן יודע למה הן עשו את זה, וגם אם הן מיעוט רע ודוחה, אני לא מוכנה לספוג את כאב הלב הזה עם התינוק שלי".

כזכור, בני הזוג התארסו לאחר לידתו של עדי, כשהשניים עדיין שהו בבית החולים שבו שכטר אושפזה. על רקע תמונה משפחתית עם יורש העצר, היא עדכנה את עוקביה על כך שהיא מאורסת כשהציגה את הטבעת על אצבעה. לצילום המשמח, היא הוסיפה גם כמה מילים מרגשות: "כמה ימים אחרי הלידה, אב השנה ואהבת חיי החליט שהגיע הזמן להתארס. חוגגים אהבה בסדר קצת הפוך, אבל איזה כיף שעדידי כבר בעולם שלנו לרגעים הללו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר