הווידוי הכואב של הזוג מ"חתונמי": "היקום החליט לתת לנו בעיטה בתחת"

הזוג היחיד ששרד את העונה האחרונה, עינב ורז, חשפו כי הם צריכים לקבל החלטה במהירות לגבי הקמת משפחה •"זה מורכב, רגיש ועמוק"

עינב ורז "חתונמי". צילום: קשת 12

אחרי שמשפחת "חתונמי" התברכה כבר בכמה צאצאים מתוקים מהזוגות ששודכו בתוכנית, באופן טבעי עיני הציבור הסקרן נשואות היום לכיוונו של הזוג היחיד ששרד את העונה האחרונה עינב כפיר ורז איתן, בציפייה לשדרוג הזוגיות לצעד הבא: הקמת משפחה.

אלא שבחיים כמו בחיים לא תמיד הכל מתנהל כפי שרוצים, ובראיון זוגי שהעניקו השניים לאחרונה עינב חשפה כי בבדיקה אצל הרופא נאמר לה שבגלל האנדומטריוזיס ממנו היא סובלת וגילה (36) אם לה ולרז יש תוכניות לילדים הם צריכים לפעול בכיוון עכשיו.

הגילוי הזה מצד עינב עורר שלא במפתיע עניין רב בקרב עשרות אלפי העוקבים שלה ושל רז, ואמש (שני) היא התייחסה לכך בסטורי ששיתפה באינסטגרם.

עינב ורז ב"חתונה ממבט ראשון", צילום: קשת 12

"אני תמיד משתדלת לחיות את החיים שלי ברוגע ושלווה, ליהנות מהרגע ומהדברים הקטנים ולא למהר לשום מקום", פתחה את הסטורי שלווה בתמונה זוגית מתוקה של השניים.

"ככה גם בחרתי לחוות את הזוגיות עם רז, כתבה, "אבל ליקום לפעמים תוכניות משלו והוא החליט לתת לנו בעיטה בתחת ולהעמיד אותנו בפני החלטה, שהאמת לא כל כך מיהרנו לקבל", שיתפה עינב, "החלטה שהיא מאוד אישית ומאוד שלנו אבל כנראה שכשמזמינים אותנו לשיח פתוח ככה אנחנו באים פתוחים וחשופים, בלי לתכנן ולחשוב יותר מדי", הוסיפה כשבסיום הסטורי חלקה עם עשרות אלפי העוקבים את המשך הדרך עליה החליטו השניים.

"אז מאוד מאוד בגדול אנחנו לקראת תהליך שמרגש אותנו", חלקה. "בקטן, במורכב, ברגיש ובעמוק, אם זה כבר יצא לאוויר העולם, אשמח לשמוע מבנות שיש להן אנדומטריוזיס ושעברו או עוברות טיפולי פוריות, מה עזר לכן עם החששות והפחדים, מה נתן לכן תקווה וחיזק או סתם לקבל חיבוק מרחוק", סיכמה בפנייה לעוקבות שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר