מור ממן חושפת: "נפלתי בזה במשך שנים"

מלכת היופי לשעבר בחרה לשתף בשיעור חשוב שלמדה בחיים • "למה לנצל את המקום אחסון במוח לדברים שלא קשורים אליכם ולא שלכם", הסבירה

מור ממן. צילום: אינסטגרם

מלכת היופי לשעבר מור ממן בחרה לפתוח את המצלמה ולשתף את מאות אלפי עוקביה בשיעור חשוב שלמדה, במלאות לא רק שנה לאירועי השבעה באוקטובר אלא גם לתהליך ההתחזקות שלה, והסבירה באריכות את סוגיית לשון הרע כשהיא משתפת בתובנות שלה בנושא ומבקשת ללמד כיצד ניתן לעשות תשובה בעניין וכיצד לשון הרע יכולה לבוא לידי ביטוי גם בדברים שלא חושבים עליהם דוגמת משפחה, ילדים וזוגיות.

"משהו של לשון הרע שנפלתי בו במשך שנים" , שיתפה מור, "זה לדבר על בן זוג עם חברה, לדבר על בעלך עם חברה או אימא שלך או להיפך לדבר על אשתך עם אימא שלך או חברים, זה נחשב ללשון הרע לכל דבר ועניין. לדבר על הילדים שלנו, יש דברים מסוימים שיחשבו ללשון הרע, לדבר על ההורים שלנו זה לשון הרע", הסבירה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎𝐌𝐎𝐑 𝐌𝐀𝐌𝐀𝐍 -𝐇𝐎𝐍𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔𝐑𝐒𝐄𝐋𝐅 | מור ממן‎‏ (@‏‎mor.mamancosmetics‎‏)‎‏

"יש כל כך הרבה דברים שאנחנו אומרים 'טוב, אבל זו משפחה זה מובן מאליו', אבל אם לדוגמה אחותך לקחה לך משהו ואת מלכלכת עליה, זה לשון הרע. יש כל כך הרבה דברים שאני לומדת ולמדתי מהספר הזה", המשיכה ושיתפה את העוקבות שלה בספרו של הרב רונן חזיזה שמירת הלשון, הספר שלדבריה לימד אותה שיעורים חשובים שלא הייתה מודעת להם בעבר, גם אחרי שהחלה בלימוד תורה והתחזקות.

 

"תתעסקו בעצמכם ולא באף אחד אחר", אמרה לסיום כשחלקה בתגובות שקיבלה לסטורי שהעלתה שתהו על מה ניתן לדבר אם בכל דבר שיוצא מהפה יש סכנה ללשון הרע.  "יש הרבה נושאים שאפשר לדבר עליהם כמו רוחניות, על עצמכם, על בישולים, לא יודעת מה, פשוט לא לדבר על אנשים אחרים. מה שקורה אצל אחרים זה לא עניינכם", ביקשה להבהיר והוסיפה: "למה לנצל את המקום אחסון במוח לדברים שלא קשורים אליכם ולא שלכם. תדברו על עצמכם ותתעסקו בעצמכם. זה הפתרון לכל השנאת חינם שקורית ובעזרת השם נזכה לתקן במקום שהרסנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר