נרקיסיסטית ומפלצת או אישיות רגישה ואמפטית? - זה מה שחושבים מקורבים על מייגן מרקל

מעבר לים עסוקים בשאלה האם תדמית הדיווה האכזרית משקפת את אישיותה האמיתית של הדוכסית בת ה-43, או שמא מדובר בעיוות של המציאות על ידי התקשורת • האמת כנראה, איפשהו באמצע

מייגן מרקל . צילום: AP

זה לא סוד שמייגן מרקל היא מושא לסיקור לא אוהד מצד התקשורת פחות או יותר מהרגע שקשרה את חייה לאלה של הנסיך הבריטי הארי והפכה לאשתו ואם ילדיו, אבל האם תדמית הדיווה חסרת הרגשות האכזרית שמוצמדת לה אכן משקפת את אישיותה האמיתית או שמא מדובר בעיוות של המציאות על ידי התקשורת ושאר מבקשי רעה ועושה לה עוול.

אחרי שורה של דיווחים על התנהגות מתעמרת מצידה בעבר, דיווח חדש שהתפרסם באתר "הדיילי ביסט" החזיר לכותרות שוב את סוגיית התנהלותה, כשהאשים את הדוכסית בת ה-43 בהיותה "מפלצת" שנהגה באופן פוגעני כלפי עובדים.

"דיקטטורית על עקבים גבוהים". מרקל, צילום: רויטרס

"היו בהחלט רגעים רעים, מאוד רעים, אפילו פסיכיים", סיפר מקור לאתר. "הייתי עד לכך שאנשים 'נכתשו' פנים מול פנים ובטלפון והרגישו כמו זבל", אמר. "תמיד חשבתי שהיא נרקיסיסטית קלאסית, והעובדה שהיא משכנעת את העובדים שלה לספר למגזינים כמה היא מדהימה רק מאשרת זאת מבחינתי", אמר מקור נוסף שעבד לכאורה עם מרקל לפני נישואיה לנסיך הארי ב-2018. "היא חביבה כשהכל הולך לטובתה, אך הופכת למפלצת כשהמצב מתהפך", הוסיף.

הכתבה בדיילי ביסט הגיעה יום לאחר שדיווח באתר הרכילות יו אס וויקלי, הציג את מרקל באור חיובי הרבה יותר ופורסם בהמשך לכתבה לא מחמיאה נוספת באתר ההוליווד ריפורטר שתיארה אותה כ"דיקטטורית על עקבים גבוהים" שהשפילה את צוות העובדים שלה.

"היא משפילה אנשים, היא לא מקבלת עצות", טען מקור המקורב לזוג. "שניהם מקבלי החלטות גרועים ומחליפים דעה לעיתים קרובות. הארי מקסים וללא גינונים, אבל הוא גם מאפשר לה והיא פשוט נוראית". "היא חסרת רחמים," טען מקור אחר. "היא צועדת כמו דיקטטורית על עקבים גבוהים, רותחת ונותנת פקודות. ראיתי אותה גורמת לגברים בוגרים לבכות".

מאידך, היו גם מי שביקשו לצייר תמונה שונה לחלוטין של מייגן וסיפרו דווקא על הצד "הרך והדואג" שלה שהתקשורת בוחרת להתעלם ממנו כשהם מציינים כי הדיווח בהוליווד ריפורטר מקורו בחלקו לפחות בעובד שעדיין נמנה על סגל העובדים של בני הזוג וכנראה נוטר להם טינה או מחפש פרסום.

"אף אחד לא יוצא בידיים ריקות". הנסיך הארי ומייגן מרקל, צילום: AFP

"כולנו עדיין חברים", אמר בן בראונינג שעבד על הדוקו של מייגן והארי עבור נטפליקס ב-2022 לאס וויקלי, כשהוא מבקש להדגיש כי הסיפורים המשחירים על בני הזוג וספציפית על מייגן מוטים ושקריים. "הנרטיבים שראינו המצביעים על ההפך אינם נכונים", אמר.

"כשאימצתי את הכלב שלי, למחרת קיבלתי רצועת יוקרה וקולר חדש למפתן דלתי", סיפר לאתר עובד של הזוג המלכותי והוסיף שהורים חדשים בחברה מקבלים מתנות ומוצרי יד שנייה לתינוקות באיכות גבוהה שהזוג כבר לא משתמש בהם.

עובד נוכחי שיתף גם עד כמה מייגן מתחשבת ומפנקת את העובדים שלה. "לאחר פגישות צוות בבית הזוג במונטסיטו אף אחד לא יוצא בידיים ריקות. כולם מקבלים סלסלה עם פרחים טריים, פירות טריים וביצים טריות".

אשלי הנסן, מזכירת העיתונות בחברה של בני הזוג, סיפרה שהארי ומייגן לא יכלו להיות תומכים יותר כאשר נאלצה לקחת חופשה ממושכת לצורך ניתוח רציני. "כשסיפרתי להם, הם הביעו דאגה והתחשבות כמו הורה שמביע דאגה לילדו. שאלו אותי מה אני צריכה, איך ואם הם יכולים לעזור ואמרו לי לקחת כמה זמן שאצטרך. הם שלחו פרחים וחבילות טיפול ומייגן אפילו התקשרה לבעלי באופן אישי ושאלה מה אנחנו צריכים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר