נטע ברזילי ב"רוקדים עם כוכבים". צילום: צילום מסך, קשת 12

בזמן שדור וג'וליה חגגו: נטע ברזילי נעדרה מהגמר - וכמעט הגיעה למיון

הזמרת, שהודחה רגע לפני שלב ההופעות החיות, צפתה בגמר "רוקדים עם כוכבים" מהמיטה • "פיזית לא הצלחתי לזוז"

[object Object]
נטע ברזילי
 
"אתם שואלים אותי איפה הייתי אתמול כשדור וג'וליה המופלאים לקחו את הגביע?", פתחה הבוקר (חמישי) נטע (31)  את הסטורי ששיתפה עם 496 אלף עוקביה באינסטגרם, בו הסבירה מה היו הנסיבות שהביאו להיעדרותה.

צילום מסך אינסטגרם 

"ת'אמת שאני כבר כמה ימים לא מרגישה טוב", כתבה מהסטורי שצילמה ממיטתה. "אם תשאלו אותי כל נושא החטופים ולהיות בקפלן ולהרגיש את היאוש השפיע עליי רגשית ופיזית. זה הגיע לשיא עם קלקול קיבה רציני שכמעט הביא אותי אתמול למיון מהתייבשות. כל מה שעשיתי זה לישון ולשתות מרק עצם צח. כאב לי לפספס את הקלוז’ר של הגמר, אבל באמת שפיזית לא הצלחתי לזוז".
 
עוד הוסיפה וכתבה: "אני עד עכשיו מתאוששת ומזל שסיגל (הכוונה לסיגל מיארה, היועצת המלווה אותה בתהליך תזונת הקיטו שאימצה), נתנה לי הוראה לשים בפריזר כמויות משוגעות של השיקוי המשקם הזה שבזכותו אני הבוקר כבר הרבה יותר טוב ואני אוכל להופיע הערב. היא מצילה את חיי באופן שבועי ואי אפשר להודות לה מספיק".
 
בהמשך, נטע ביקשה מהעוקבים לשתף אותה בתחושות שלהם. "רגישה מדי לכאב הזה", כתבה לה גולשת. "אני מרגישה שככל שעובר הזמן, מרוב חוויות שלא ניתן להכיל אנחנו הופכים לאנשים קצת פחות רגישים. מנומנמים, אפתים", השיבה נטע. "זה הישרדותי והכרחי אבל גם כ”כ אכזרי ומייאש לצפות בזה מהצד. לצפות בנו הופכים מאנשים עם לב בחוץ למשהו אחר. אני מדברת עם המשפחה שלי על תרגול של הודיה על מה שכן יש, כדי שלא נשכח לבנות מחדש את הטוב.

צילום מסך אינסטגרם

"אנחנו נלחמים מול אופל מאוד גדול מבית ומחוץ וזה מרגיש כמו התחלה לצערי, ולא סוף", כתבה לגולשת נוספת שאמרה כי היא חשה שנגמר לה האוויר. "יש לנו עוד מרחק ארוך לרוץ. המדינה הזו זה נס. קשה לשכנע אותי אחרת. זה מרסק לראות מה קורה לה, אבל עוד יותר מרסק לחשוב מה יקרה אם היא לא תהיה או תשנה את פניה למשהו שכבר לא מזהים. חייבים להיות כל שבת בכיכר בשביל האחים שלנו לא פחות מנוכחות כמו שהיתה בראשון.
 
"איך מרגישים טוב?", נשאלה לסיום. "היום הוציאו אותי מהמיטה בחמש בבוקר עם בחילה, להתקרקע בים וללכת על אדמה טבעית. נשבעת שזה עזר מאוד", כתבה נטע על גבי תמונה של ידה אוחזת ביד אחרת שיש לשער כי היא זו של בן זוגה החדש איש שוק ההון גיא רפאל. "אני בטוחה שגם לעבוד זו הסחת דעת מדהימה ואני בדיוק ניגשת לזה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו