אושיית הרשת החרדית בווידוי: "זו קריאת התעוררות"

ליבי נחימובוסקי שעברה בשנה שעברה טלטלה גדולה בחייה עם שינוי הסטטוס הזוגי, מספרת על נחיצותו של הטיפול הפסיכולוגי שהיא עוברת בשנים האחרונות •"אי אפשר לצלוח את החיים האלה בלי ללכת לפסיכולוגית", טענה.

ליבי נחימובסקי: הטיפול הציל לי את החיים / אינסטגרם

רגע לפני שנכנסה לעוד טיפול, כשהיא עוד ברכבה הפרטי, פתחה אמש (רביעי) ליבי נחימובסקי את מצלמתה ואת לבה וסיפרה לעוקביה ברשת החברתית אינסטגרם על השיחות שהיא מנהלת עם הפסיכולוגית שלה בחמש השנים האחרונות, שיחות שלדבריה פשוט הצילו את חייה. נחימובסקי כזכור התגרשה בשנה שעברה מבעלה ואבי ששת ילדיה יעקב. בסרט ששודר בחודש יולי האחרון היא חשפה את הצד שלה בסכסוך הזוגי וחשפה הקלטות בהן נשמע בן זוגה מגדף ומפעיל כלפיה אלימות קשה.

כוכבת הרשת ליבי נחימובסקי, צילום: אור גפן

"אני פתאום חושבת עם עצמי שבגדול כל אחד בישראל צריך ללכת לטיפול פסיכולוגי", פסקה בתחילת דבריה נחימובסקי. "אם לפני ה-7 באוקטובר הייתי אומרת שחלק מהאנשים צריכים טיפול, היום כולם צריכים. אני אומרת את זה ואני עכשיו נכנסת לטיפול שלי, טיפול שהציל לי את החיים. הטיפול... אימאל'ה, אימאל'ה, זה חמש שנים, חמש שנים שאני הולכת לאותה מטפלת. ומה זה עשה לי? זה פשוט, זה בגדר חובה, חובה. אי אפשר לצלוח את החיים האלה בלי פעם בשבוע לפחות, מינימום, ללכת לפסיכולוגית. אי אפשר לצלוח את החיים. האלה. זה המסר".

בסרטון נוסף שהעלתה מיד לאחר מכן, פנתה לגולשות. "זהו, זו הייתה קריאת התעוררות לכל מי שאי פעם חשבה אם היא צריכה או לא צריכה. ואתן יודעות, לא צריך להגיע לאיזושהי נקודה מאוד קשה בחיים כדאי להגיד 'אוקיי, אני צריכה ללכת לטיפול'. גם אם את בסדר, וגם אם את מרגישה טוב, צריך את זה. כי רק שם, רק בטיפול אפשר לעבד דברים. אני אומרת את זה כי עדיין יש אנשים שאני מכירה שהם נגד טיפול רגשי. ואני אומרת, איך אפשר להיות נגד? לא משנה אם זה טיפול פרטי או דרך קופת חולים, זה לא משנה. כל טיפול הוא טוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר