השף טום אביב נכנס לעסקי הקוסמטיקה והשיק אמש (שלישי) לראשונה ליין טיפוח לגברים תחת חברת הטיפוח SR Cosmetics LTD , ששיווקה עד היום רק מוצרים טיפוח לנשים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות ומכוני טיפוח.
מדובר בתת מותג חדש בחברת SR, בשם PEACOCK By Tom Aviv. המוצרים ישווקו אצל מעצבי שיער, מספרות ומכוני קעקועים נבחרים. הסדרה החדשה כוללת לעת עתה רק שלושה מוצרי טיפוח על בסיס שמנים, צמחים, ויטמינים ושמן זרעי הקנאביס.
מחיר כל מוצר 129 שקלים. בין המוצרים קרם לחות לשמירה על גוון הקעקועים, המכיל גם מסנן קרינה והגנה משמש, קרם לעיצוב הזקן וטיפוחו וקרם לאחר גילוח המכיל גם מרכיבי אנטי אייג'ינג .
טום אביב אמר ל"ישראל היום": "יש לי קעקועים, זקן שאני מטפח מאז שהשתחררתי מהצבא, ועם העבודה במטבח בחום גבוה היה חשוב לי לשמור על עצמי". בתשובה לשאלה איזה תחום הוא מעדיף עונה אביב: "אני קודם כל שף, אני אוהב לבשל וזה יישאר כך. נכנסתי לענייני הקוסמטיקה מתוך צורך, סקרנות ועניין, אם יצליח אולי יהיו עוד מוצרים ואם לא זה גם בסדר, אני עדיין איש קולינריה".
הקשר הראשוני נוצר כשבשנה האחרונה חברת הקוסמטיקה SR השיקה ליין מוצרים חדש לנשים על בסיס פטריית כמהין ואביב היה אחראי על הצד הקולינרי. הקשר הוביל לשותפות עסקית וכן שותפות בפיתוח המוצרים. "סיפרתי להם שחסר מוצרים לגבר שיתנו מענה נכון, ההשראה שלי הייתה דיוויד בקהאם, גבר עם קעקועים וזקן שמטפח את עצמו. משם זה התגלגל, חשבתי שיהיה נכון להוציא מוצרים שחסרים לי ולעוד הרבה ישראלים", מספר אביב.
"הגבר הישראלי היום מאוד מטופח", הוא מוסיף. "היום יותר ויותר גברים ישראלים מסדרים גבות, משקיעים בתספורת ועושים טיפולים קוסמטיים, רק שלא כולם מודים בזה. הגבר הישראלי יודע שלשים קרם פנים לא פוגע בגבריות, אולי הוא יעשה זאת מבלי שאף אחד יראה, אבל הוא לא ימנע בגלל סטיגמה".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו