יהונתן קדוש, כוכב תכנית הדגל של ערוץ הילדים "הבנים והבנות", בן 16 מאפר מקצועי ומתאפר בעצמו, נבחר להוביל את מוצרי הביוטי של מותג YOLO במדיות החברתיות.
המותג, שידוע במתנות פופ וציוד לבית הספר, התחדש בעונת החגים עם מגוון מוצרי ביוטי תחת קטגוריה חדשה. בין המוצרים בקטגוריה ניתן למצוא מדבקות שיקיות לציפורניים, סט מברשות איפור מנצנצות, מברשת שיער בעיצוב הולוגרפי, מראת איפור עם תאורת לד ועוד, במחירים הנעים בין תשעה שקלים ועד 149 שקלים.

יעל יגלום, מייסדת ומנכ"ל רשת YOLO אמרה כי "אנו משיקים קולקציית מוצרי טיפוח חדשה לנערות ולנערים. השקה זו מרחיבה את קו המוצרים של יולו, ובכך משלימה את כניסתה לעולמם של בני הנוער. יולו מציעה היום למעשה חבילה כוללת של מוצרי פנאי ולייף סטייל עם מגוון רחב של מתנות לבני נוער בעולמות הרלוונטיים עבורם. סדרה זו תתרחב עם הזמן למוצרים משלימים נוספים מעולמות האווירה, קישוטים לחדר וחיבור לעולמם האישי של בני הנוער ולמרחב הפרטי שלהם בבית, זאת בנוסף לסדרות מעולם המשחקים".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו