אנג'לינה ג'ולי מתולתלת. צילום: רויטרס

אנג'לינה ג'ולי מעוררת סערה - והפעם מהראש

הכוכבת ההוליוודית הגיעה בלוק שונה לחלוטין להקרנת הבכורה של סרטה החדש "מריה" • בין התגובות הטובות למראה החדש, היו גם כאלה שפחות פירגנו: "היא מכוערת מבפנים ועכשיו הבחוץ תואם"

[object Object]

אנג'לינה ג'ולי הציגה פריזורה מתולתלת נפוחה בסגנון שנות ה-80 על השטיח האדום בהקרנת הסרט החדש שלה "מריה" שנערכה במהלך פסטיבל הסרטים הבינלאומי של מכון הקולנוע האמריקני אמש (שבת), מראה שרחוק מאוד מהפריזורה המוחלקת הארוכה בגוון זהוב שהציגה עד כה. לפריזורה התאימה ג'ולי שמלה ארוכה בגוון שמפניה אליה ציוותה שאל חום כשהיא משלימה את הלוק עם עגילי פנינה, שפתון אדום בוהק וציפורניים בגוון זהה.

לוק חדש. אנג'לינה ג'ולי,

"סוף סוף היא עושה שינוי. להפוך מבלונדינית לברונטית זה לא באמת שינוי, אבל הפעם, גם אם זה חד פעמי זה עבד לה. היא יפהפייה", פרגנו רוב הגולשים ברשת למראה החדש. מאידך, היו גם כאלה שלא אהבו את השינוי ולא חסכו בביקורת קשה.

"זה זוועתי. זה שרוף ונפול וממש לא מחמיא לה", כתבו. "נראה כמו ניסיון לבדיקת לוק להאלווין", הוסיפו אחרים. "היא מכוערת מבפנים ועכשיו הבחוץ תואם. זה לא סגנון שנות ה-80 היא נראית בת 80". גם על בחירת השמלה והאיפור היו להם השגות, כשטענו כי היא חייבת להחליף סטייליסטית וכי בחירת הצבע החיוור של השמלה והאיפור לא עשו לה טוב והרסו את האפקט של הפריזורה החדשה.

הסרט "מריה" בכיכובה של ג'ולי (49), מגולל את סיפורה של זמרת האופרה האגדית מריה קאלאס, שנודעה בקולה הייחודי ובנוכחותה הבימתית יוצאת הדופן ומביא אל המסך את חייה המורכבים של קאלאס, הכוללים הצלחות מקצועיות כבירות לצד סערות רגשיות ופרשות אהבה מתוקשרות, בדגש על מאבקיה בעולם האמנות והתמודדותה עם תהילה בינלאומית. הוא צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-27 בנובמבר לפני שיגיע לפלטפורמת הסטרימינג נטפליקס ב-11 בדצמבר.

עוד בטרם יצא להקרנה, הסרט, בדגש על האופן בו מגלמת ג'ולי את דמותה של זמרת האופרה המנוחה, כבר זוכה לשבחים רבים כשהבאזז סביב מועמדות אפשרית שלה לאוסקר מככב בכותרות. ג'ולי זכתה באוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה כליסה רואו במותחן הפסיכולוגי "נערה בהפרעה" בשנת 1999, וב-2008 הייתה מועמדת לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר על תפקידה ככריסטין קולינס בדרמת הפשע "ההחלפה".

בדרך לאוסקר? אנג'לינה ג'ולי,

למרות הבאזז והביקורות החיוביות, לפי אתרי הבידור מעבר לים יש מי שפחות תומכים במועמדות של ג'ולי לפרס הנחשק ופועלים לטרפדה מאחורי הקלעים, ובראשם בן הזוג לשעבר בראד פיט, עימו היא נמצאת במאבק גירושים מתיש כבר קרוב לעשור ואשתו לשעבר של פיט, ג'ניפר אניסטון, אותה כך לפי הדיווחים פיט מנסה לגייס לסייע לו במאמצים.

"המיליונים אולי לא יספיקו"

"בעוד שהיא גייסה לאחרונה כמה כוכבי הוליווד ידועים לצידה, כולל חברתה הוותיקה סלמה הייק, קבוצה של כוכבים אנטי אנג'לינה דוחפת להבטיח שהמאמץ והדמעות שהשקיעה בהפקת 'מריה' יסתכמו רק באזכור חולף", אמר מקורב לג'ולי לאתר הרכילות אין טאץ'. "לאנג'לינה יש את המעמד הנחשק של מועמדת מובילה של נטפליקס לפרס השחקנית הטובה ביותר והם כבר משקיעים כסף אמיתי כדי להפיץ את הבשורה ולהכניס את הביצוע החזק שלה ב'מריה' לרשימת המועמדות", הוסיף והסביר.

"הבעיה מנקודת המבט של הצוות של אנג'לינה היא שהמיליונים של נטפליקס אולי לא יספיקו השנה, במיוחד כאשר הוליווד מלאה בשחקניות בגיל העמידה שמזדהות עם ג'ניפר אניסטון, ריס ווית'רספון והרשתות החברתיות הענפות שלהן", הסביר המקור על אסופת השחקניות שאינן נמנות עם תומכיה של ג'ולי.

"אתה מקווה בשביל אנג'י, אחרי כל מה שעברה כדי ליצור את 'מריה', שתוכל לנטרל את האיום הזה, אבל הרשת החברתית של ג'ן היא חזקה ביותר, מאוד מגובשת ומלאה בכוכבים מהשורה הראשונה", הוסיפו מקורות נוספים. "לעשות שלום עם האנשים האלה זה לא אפשרי, וזה לא איך שאנג'לינה פועלת. זו עמדה מלחיצה ביותר עבור אנג'י, אפילו מאתגרת יותר מהשינוי שעברה לדמות של מריה קאלאס כדי להגיע לעמדה הזו מלכתחילה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו