"מזעזע - מקווה שזה בשביל תפקיד בסרט": אחרי הגירושין - בן אפלק מציג לוק חדש

השחקן נראה ברחובות לוס אנג'לס במראה שונה מבדרך כלל • התגובות היו מעורבות, כשרבים התעקשו כי המראה הקודם הלם אותו בהרבה

בן אפלק. צילום: GettyImages

כחודש וחצי אחרי שהשמועות קיבלו תוקף רשמי והגירושים של בן אפלק וג'ניפר לופז הפכו לעובדה מוגמרת, נראה כי אפלק החליט להשאיר מאחור לא רק את לופז אלא גם את הלוק שהיה מזוהה עימו במשך שנים – הזקן בגווני המלח פלפל שעיטר את פניו.

השחקן והבמאי זוכה האוסקר בן ה-52 נצפה בסוף השבוע האחרון ברחובות סנטה מוניקה עם זקן צבוע בגוונים כהים כשהוא לבוש בחולצה מכופתרת ומכנסיים מחויטים יחד עם בתו בת ה-15 פין (הבת האמצעית שלו ושל גרושתו השחקנית ג'ניפר גארנר, שנולדה כסרפינה רוז, והכריזה באפריל האחרון על שינוי שמה לפין) שליוותה את אביה ביציאה לבושה בבגדי קאז'ואל ומצוידת בסקייטבורד וקסדה.

התגובות ללוק החדש של אפלק היו מעורבות, כשרבים התעקשו כי המראה הקודם הלם אותו בהרבה והניחו כי מדובר בשינוי חיצוני שנעשה כחלק מהכנה לתפקיד חדש.

"זה לא קשור לגירושים ולא נראה טוב", כתב גולש בתגובה לשינוי במראה של אפלק. "זה בטוח בשביל איזה תפקיד בסרט".

"זה מזעזע. אני ממש מקווה שזה באמת בשביל תפקיד בסרט ולא מאיזה רצון להוכיח משהו", הוסיפו אחרים. "לפחות זה לא מגיע (בינתיים) עם בחורה בת 25 שתלויה לו על הזרוע", הוסיפה גולשת אחרת. "אפור נראה הרבה יותר טוב וטבעי מהצבע הכהה הזה".

כבר לא. ג'ניפר לופז ובן אפלק, צילום: איי.אף.פי.

כזכור, לאחר חודשים ארוכים של שמועות על התפרקות הנישואים בני השנתיים של אפלק ולופז (54) לופז הגישה מסמכי גירושים רשמיים לבית המשפט בלוס אנג'לס בסוף אוגוסט. במסמכים שהוגשו ציינה לופז כי היא ואפלק נפרדו ב-26 באפריל 2024 "בשל פערים בלתי ניתנים לגישור".

למועד הגשת המסמכים לבית המשפט ישנה משמעות בעבור בני הזוג, זאת מאחר ש-20 באוגוסט היה יום חתונתם באחוזתו של אפלק, חודש לאחר שנישאו בחשאי בלאס וגאס.

מאז הגשת המסמכים, אפלק  כבר תועד לפי הדיווחים עם אישה חדשה ומיוחסת: קת'לין אלכסנדרה קנדי (המכונה קיק), בתו בת ה-36 של הפוליטיקאי רוברט קנדי ג'וניור. השניים כך סיפר מקור בתעשייה לאתר פייג' סיקס, עמוד הרכילות של הניו יורק פוסט, נצפו יחדיו במלון בבוורלי הילס ובמספר מקומות נחשבים נוספים, ולפי ציוצים ברשת יש המתעקשים כי אפלק וקנדי בילו יחדיו כבר ביוני כשלופז עוד ניסתה "להציל" את נישואיהם הכושלים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר