"אין שום פערים": השאלה שהפתיעה את בר כהן

משתתפת "האח הגדול" נשאלה לגבי חינוך ילדיה עם נישואיה לבן זוגה אליאב טעטי המגיע מרקע דתי והבהירה מה עמדתם בסוגייה • "שנינו רוצים שהילדים שלנו יגדלו ויתחנכו במסגרות ממלכתיות דתיות"

"אין לנו פערים": השאלה שהפתיעה את בר כהן || מתוך אינסטגרם

בר כהן פתחה אמש (שבת) את האינבוקס שלה באינסטגרם לסשן שאלות ותשובות ארוך עם 282 אלף עוקביה, במסגרתו התבקשה בין היתר להתייחס לסוגיית חינוך ילדיה העתידיים עם בעלה אליאב טעטי.

"את לא מפחדת שיהיו פערים דתיים בחינוך כשיהיו לכם ילדים?", נשאלה בר שכזכור נישאה לאליאב טעטי במרץ האחרון בחתונה מפוארת ומתוקשרת.

"איזה פערים", השיבה מיד בטון מופתע. "אנחנו אותו הדבר. לא יהיו שום פערים בחינוך", ביקשה להבהיר בר על השאלה שהגיעה כעל הנראה על רקע העובדה כי אליאב מגיע מבית דתי ואף התחנך בחינוך חרדי לפני שחזר בשאלה.

בר כהן ואליאב טאטי מתחתנים, צילום: שי בוזגלו

לבר ואליאב טרם יש ילדים משותפים (כזכור השניים חשפו באוגוסט 2023 כי בר עברה הפלה בחודש שלישי עם תאומים). השניים מגדלים כיום את בנה של בר ממערכת יחסים קודמת ליאו בן השש, שמנהל מערכת יחסים קרובה עם טעטי שאף מקפיד להעלות לחשבונו באינסטגרם את פרשת השבוע כשליאו הקטן לצידו ולוקח חלק פעיל.

"בעזרת השם אני אמצא לליאו בית ספר ממלכתי דתי מהמם כי עדיין לא מצאתי", המשיכה ושיתפה בר. "אנחנו עוד לא יודעים איפה נגור, אבל אין לנו פערים. אנחנו באותן מקום היום והלוואי ונהיה יותר. שנינו רוצים שהילדים שלנו יגדלו ויתחנכו במסגרות ממלכתיות דתיות, לאו דווקא בגלל הדת, פשוט יש שם ערכים טובים. בא לי גם בעקבות אליאב. בדברים אחרים יש לנו פערים. בנושא הזה אין לנו פערים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר