אודי מתחילה לשווק בישראל את מתיחת הפנים לדור השלישי של מכונית הקופה המוכרת. השינויים כוללים עדכון לעיצוב החיצוני, נגיעות בתא הנוסעים וגם עדכוני לגרסאות המנוע השונות.
מבחוץ אפשר להבחין בעיצוב מחדש ליחידות התאורה ולגריל בנוסף לפתחי אוורור גדולים יותר. מבפנים מקבלים כעת בכל הגרסאות מושבים תומכים יותר ועוד.

את מנוע ה-1.8 ל’ הבסיסי מחליף מנוע בנפח 2.0 ל’, המפיק 197 כ”ס ומעביר את כוחו לגלגלים הקדמיים דרך תיבה כפולת-מצמדים בעלת 7 יחסי-העברה. המנוע הבא מציע כבר 245 כ”ס ומעביר את כוחו אל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת-מצמדים אף הוא.
מי שיירצה יותר כוח יימצא את מבוקשו בגרסת TTS הבכירה (בישראל) שמצוידת ב-306 כ”ס ותוספות המבדילות אותה מגרסאות פחותות יותר. מעבר לים מתפקדת גרסת ה-TTRS כגרסה הבכירה, זו צפויה להגיע לישראל בהמשך הדרך.

.אודי TT מציגה רשימת אבזור נאה כבר מגרסת הבסיס עם קוקפיט וירטואלי, ריפוד משולב אלקנטרה, תפעול ללא מפתח ועוד. בכל הקשור למערכות בטיחות מתקדמות היא רושמת חסר כשהיא מצוידת במערכת לתיקון סטייה מהנתיב בלבד, ולא מציעה אמצעי בלימה אקטיביים. המחירים מתחילים ב-299,000 שקלים.