אודי: דגמי 2020

אודי חושפת בישראל חלק מהדגמים החדשים שלה לשנת הדגם הבאה

אודי חושפת דגמים חדשים, אלו מהווים את יריית הפתיחה לשנת הדגם הבאה, ומציינים גם סיכום לביצועים השנתיים של המותג. לפי החברה היא משלימה השנה שליטה של עשור בשוק הפרימיום הישראלי ומציגה נתונים נאים, גם נוכח הירידה שחווה השוק הישראלי.


עוד מאוברדרייב >>>


אודי A4 החדשה מגיעה לישראל אחרי שעברה מתיחת פנים משמעותית השנה. מבחוץ ניתן להבחין במראה כוחני יותר ואילו בתא הנוסעים שדרוג בכל הקשור לחומרים ומידות המסכים. ה-A4 מגיעה לכאן עם אותו מנוע 2.0 ל’ עם שלוש רמות הספק (150 כ”ס, 190 כ”ס ו-245 כ”ס) כשכל יחידות ההנעה כוללת מהערכת סמי-היברידית המאפשרת שיוט וגלישה לקראת עצירה ללא מנוע הבנזין. רמת האבזור בדגמים המוצעים גבוהה וכוללת כבר מרמת הבסיס מערכות בטיחות מקדמות, מושבים מתכווננים חשמלית, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. המחירים מתחיל ב-255,000 שקלים.



 


אודי Q7 מקבל עדכון משמעותי עם עיצוב חיצוני שונה ובעיקר תא הנוסעים העדכניים ומרובי המסכים שהגיעו מהדגמים היוקרתיים יותר של החברה. הוא משווק כאן כרגע עם צמד מנועי V6 האחד בנזין (340 כ”ס) והשני לוגם סולר (286 כ”ס). שני אלו מעבירים את כוחם אל ארבעת הגלגלים דרך תיבה בעלת 8 יחסי העברה. גם כאן יש מערכת סמי-היברידית (חזקה יותר) באמצעותה ניתן לשייט לפרקים על כוח החשמל בלבד בין 55 קמ”ש ל-160 קמ”ש. רמת האבזור התעדכנה אף היא וכוללת, בין השאר את כל מערכות הבטיחות המתקדמות של אודי וגם חישוק 21 אינץ’ ובקרת אקלים לארבעה אזורים, לדוגמה. המחירים כאן מתחילים ב-590,000 שקלים, ירידה של כמה עשרות אלפי שקלים לעומת בדור הקודם.



 


האחרונה לבינתיים היא ה-A7 עם גרסת פלאג-אין היבריד. יחידת ההנעה כאן מורכבת ממנוע בנזין בנפח 2.0 ל’ ומנוע חשמלי עם הספק משולב בן 367 כ”ס. הכוח האמור עובר לתיבה בת 8 יחסי-העברה ומשם אל ארבעת הגלגלים. כל זה אומר ה-A7 הזו יודעת לזנק ל-100 קמ”ש תוך 5.7 ש’ מחד וגם לנוע במשך 40 ק”מ על כוח החשמל בלבד. רמת האבזור גבוהה, לרבות פנסי מטריקס LED, מערכת שמע של באנג ואולפסון, עזרי בטיחות מתקדמים ותפעול סמי-אוטונומי בפקקים, סגירת דלתות רכה ועוד. המחיר כאן עומד על 495,000 שקלים.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר