פאולה וליאון רוזנברג בתמונה אינטימית

הזוג שנפרד מקצועית, ועבר לגור בחו"ל פרסם אתמול תמונה זוגית לא שגרתית מתוך רגע פרטי

פאולה וליאון. צילום: רונן אקרמן

הרבה השתנה אצל פאולה וליאון רוזנברג מאז 7 באוקטובר. תוכנית הבוקר שלהם "פאולה וליאון" ירדה מהמסך, והם עזבו את ישראל ועברו לקפריסין. בתוך כל הטלטלות נראה שדבר אחד נשאר יציב ואולי אפילו התחזק: הקשר הזוגי של השניים. 

בתמונה שפרסמה אמש (שלישי)  רוזנברג בחשבונה באינסטגרם היא תיעדה את עצמה כשליאון מתנחם בזרועותיה. צילום אינטימי שהזוג לא מרבה להעלות ולחשוף לעיני קהל הגולשים. "סוף יום", כתבה רוזנברג על רקע הסטורי המדובר. 

פאולה וליאון נצמדים, צילום: מתוך אינסטגרם

לפני מספר ימים ערכה רוזנברג סשן שאלות ותשובות עם העוקבים שלה ברשת החברתית, שם סיפרה על השלכות ההיפרדות המקצועית מליאון, ושיתפה כי המהלך חיזק את הקשר שלהם. 

בטור שכתבה פאולה ב"ישראל היום" בחודש ינואר האחרון היא התייחסה לירידת התוכנית. "ב־7 באוקטובר העולם של כולנו השתנה, בכל מיני צורות. אצל חלקנו מדובר בשינוי אכזרי וקשה מנשוא, ואצל חלק אחר, זה שליאון ואני משתייכים אליו, המלחמה שינתה את הפרנסה ואת התעסוקה", כתבה. "היעדר השגרה המוכרת שלנו העמיק את השינוי שכבר החל לפני כן, הן באופן אישי והן כזוג. למזלנו, לאורך כל שנות התוכנית המשכנו לפתח את התחומים העסקיים והמקצועיים הנוספים שלנו, אבל השינוי הוא הרבה מעבר לפרנסה, כי 'פאולה וליאון' מעולם לא היתה עבורנו רק מקום עבודה. התפתחנו וצמחנו בתוכה כזוג, כמראיינים, כאנשי תוכן, כאזרחים שהמקום הזה יקר להם. שנינו יחד, וכל אחד לחוד".

רוזנברג דיברה בנוסף על היתרונות מהם היא וליאון נהנים בזמן שהם לא מככבים מדי בוקר על המסך הקטן. "עכשיו, בהיעדר התוכנית, חלקים אחרים שלנו מקבלים מקום לזרוח. בין פגישות על פרויקטים חדשים, הרצאות, הופעות, התנדבויות והטיפול בבנות ובבית, אולי הדבר הקטן־גדול שקורה לליאון ולי הוא שפתאום אנחנו יכולים לבחור להיפגש בבוקר לפני שכל אחד מתפנה לענייניו".

נושאים חמים