אביבית תוקפת באופן קשה את לוסי אהריש

כוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר נגד מגישת החדשות לוסי אהריש שהעבירה בזמן שידור ביקורת נוקבת על נתניהו. "מפיצה שנאה, הפרצוף שלך לא משהו, חצופה"

בר זוהר נגד אהריש

אביבית בר זוהר פרסמה הערב (שלישי) סדרת סטוריז זועמת במיוחד נגד העיתונאית לוסי אהריש. הסיבה? דברי ביקורת שאמרה אהריש בתום השידור בהנחייתה. 

"תזכרו: מי שלא יכול להחזיר 101 חטופים הביתה, לא יודע לדאוג לעשרה מיליון אזרחים במדינת ישראל", אמרה אהריש והכעיסה מאוד את בר זוהר שעל רקע צילום המסך של הקטע המדובר השיבה: "מה את אומרת? האם זה כתוב לך בפרומטר של החדשות, או שפשוט בא לך לעשות שטיפת מוח?". 

בר זוהר לא הסתפקה רק בכך והמשיכה בסטורי זועם נוסף. "תגידי, לוסי, האם התפקיד שלך הוא לא פשוט לקרוא מהפרומטר בחדשות, להשכין שקט בעם ישראל, בעם היהודי בזמן מלחמה, בזמן שכולנו נלחמים על הבית שלנו? פשוט את כרגע בשידור חי, אמרת את הדעה שלך. את כרגע הפצת שנאה, החדרת פחד בתושבים שגם ככה במקלטים כל היום. איזו מן מנחת חדשות את? אני רוצה לדעת למה שמים את הפרצוף שלך בטלוויזיה. אני רוצה מישהי שתרגיע אותי, הבנת? חצופה". 

אביבית נגד אהריש

"יש לי כל כך הרבה חברים מהצפון, והלב שלי נקרע", סיפרה בר זוהר. "אני שומעת אותם, אני מתקשרת אליהם כל היום. הם כל הלילה במקלטים. הדבר האחרון שהם ואנחנו צריכים כעם יהודי זה מישהי שתהיה בכל ערוץ שאנחנו צופים בו בחדשות ותגיד שיש לנו ראש ממשלה שלא יכול להגן עלינו. זאת אומרת שאין לנו ביטחון, אין לנו מי שיגן עלינו. זה הדבר האחרון שאני צריכה לראות על המסך. ילדים, נוער, נשים, כל האנשים בצפון, צריכים לראות הפרצוף שלך (לא משהו, כן?) שאומר לנו שאין לנו על מי לסמוך ותתמודדו. נכון, כי יש לנו אלוהים בשמיים, זה אחד. ודבר שני הדבר האחרון שאני רוצה בתור צופה זה לראות אותך. אני רוצה לראות מישהי שתחזק את העם היהודי, ולא תפיל אותו". 

אביבית עולבת באהריש

מטעמה של לוסי אהריש טרם נמסרה תגובה. 

נושאים חמים