הכוכבת הבינלאומית מצלמת סרט על ילדי ה-7.10

פרסום ראשון: משפיענית הרשת האמריקאית מונטנה טאקר נחתה לביקור נוסף בישראל במסגרתו תחל לעבוד על סרט דוקומנטרי על אירועי ה-7 באוקטובר. כל הפרטים

מונטנה טאקר בטקס הגראמי 2024 (ארכיון). צילום: איי.אף.פי

מונטנה טאקר (31) היא אחת מהכוכבות היהודיות הגדולות בארצות הברית. יש לה כ-14 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות. שהתפרסמה בעיקר בזכות שלל סרטוני ריקודים ויראליים בטיקטוק. כעת למערכת "For Real" נודע כי טאקר נחתה בישראל לביקור מיוחד לטובת צילום הפרוייקט.

מאז פרוץ המלחמה הכוכבת ביקרה מספר פעמים בישראל, סיירה ביישובי העוטף, פגשה את שורדי הטבח ומשפחות חטופים. מונטנה גם פעילה ברשתות החברתיות למען הסברה ונגד אנטישמיות ובעיקר זכורה כאשר הגיעה לטקס הגראמי בשמלה עם סרט צהוב ענקי עם הכיתוב Bring Them Home.

מונטנה טאקר, צילום: מתוך אינסטגרם

בעקבות פעילותה בשנה האחרונה, חברת "קסטינה תקשורת" פנתה לכוכבת לצלם סרט דוקומנטרי בו תראיין ילדים מעוטף עזה ששרדו את אירועי ה-7 באוקטובר. הילדים שיתראיינו לסרט איבדו הורים או אחים, שרדו את אירועי הזוועות. בנוסף טאקר גם תראיין ילדים ששוחררו משבי החמאס. חלק מהראיונות יעלו ברשתות החברתיות של טאקר למילוני העוקבים והראיונות כולם יחוברו לסרט דוקומנטרי בן 30 דקות שמיועד לקהל הבינלאומי ועתיד להימכר לרשתות שידור זרות.

את הפרוייקט מונטנה תבצע בהתנדבות, וביקשה כי הרווחים העתידיים שלו יתרמו לשיקום ניצולי הטבח: "זהו הרגע המרגש ביותר בחיי המקצועיים כיוצרת וחשוב מכך - כיהודייה ותומכת ישראל" סיפרה טאקר על הפרוייקט: "מאז ה-7 באוקטובר חשתי חובה למנף את הפרסום והקשרים שיצרתי לאורך הקריירה שלי בכדי להיאבק בגל האנטי-ישראלי הנורא ששטף את העולם, ובייחוד ברשתות החברתיות. סיפורי הילדים שניצלו מהטבח קשים מאד אבל גם מגלמים חוסן, אומץ ותקווה לעתיד טוב יותר. כנכדה לשני ניצולי שואה, זוהי זכות עצומה לתעד בזמן אמת סיפורים של הילדים הגיבורים שניצלו - כדי שהדורות הבאים יוכלו ללמוד מגוף ראשון על מה הם עברו באותה שבת ארורה".

נושאים חמים