"דיקפריו לא קשור למסיבות של דידי"

אחרי מעצרו של שון "דידי" קומבס באשמת עבירות מין חמורות, הרשת מוצפת בתמונות של סלבס במסיבות המפוארות שלו. לאונרדו דיקפריו הוא אחד מהם

לאונרדו דיקפריו. צילום: איי.אף.פי.

אחרי שהרשת הוצפה בתמונות ישנות של לאונרדו דיקפריו חוגג ב"מסיבות הלבנות" של שון "דידי" קומבס - עכשיו הגיעה התגובה. אלה בהחלט לא תמונות שדיקפריו שמח לראות שוב, אחרי שבשבוע שעבר הוגש נגד קומבס כתב אישום על סחיטה, הפעלת רשת לסחר בנשים ושידול לזנות.

בתמונות רואים את דיקפריו צוחק ומעשן באחת המסיבות בשנת 98' בביתו של קומבס באיסט המפטון. לפי "הדיילי מייל", מקורב של הכוכב ההוליוודי מיהר להבהיר שהוא "כבר שנים" לא בקשר עם המוזיקאי. לדבריו, דיקפריו מעולם לא השתתף במסיבות שעומדות בלב התביעה כנגד קומבס - ונקראות "פריק אופס" (Freak Offs).

"ליטרלי כולם עשו את זה"

כתב האישום נגד קומבס מתייחס בעיקר ל"פריק אופס", מסיבות שקרו מ-2009 ואילך. אלו מתוארות כמסיבות מין בביתו של הראפר שנמשכו ימים ארוכים. על פי כתב האישום, קומבס סחר בנשים למטרת המסיבות האלה, כפה על המשתתפים בהן לקיים יחסי מין ולצרוך סמים, וגם צילם וסחט כמה מהמשתתפים.

בחיפוש שנערך בבתיו של הראפר במרץ, נמצאו סמים, נשק ואלף בקבוקי שמן תינוקות וחומר סיכה. התביעה טוענת כי הנשים שהשתתפו במסיבות ה"פריק אופס" היו כל כך מותשות מהסקס המתמשך והאינטנסיבי עד שנזקקו לעירוי נוזלים כדי להתאושש.

"ללאונרדו דיקפריו אין שום קשר לכל זה", אמר המקור. "הוא השתתף בכמה מהמסיבות שלו בתחילת שנות ה-2000 - אבל ליטרלי כולם עשו את זה. הן לא היו פריק אופס. הן היו מסיבות בית גדולות. ליאו היה בתחילת הקריירה שלו באותו זמן, ועבר כבר מזמן את שלב המסיבות.

"אין לו קשר לשום דבר מהעולם הזה, אז שמישהו יניח שהוא מעורב בזה בהתבסס על כמה תמונות מגורענות בנות יותר מ-20 שנה - זה מגוחך. ליאו מרוכז בקריירה שלו ובמערכת היחסים שלו ובכלל לא חושב על הקייס הפדרלי של דידי, שאין לו שום קשר אליו".

המסיבות הלבנות

עוד בניינטיז קומבס ערך מסיבות רבות משתתפים. ב-98' הוא אירח לראשונה את "המסיבה הלבנה" שלו, אירוע שנהפך למסורת שנתית ועתירת כוכבים. בין המפורסמים הרבים שהיו במסיבות האלה לאורך השנים אפשר למצוא את ביונסה וג'יי זי, בנות משפחת קרדשיאן, פריס הילטון ואשטון קוצ'ר.

ב-2006 סיפר קומבס בראיון לאופרה וינפרי שהמסיבות נועדו להכניס את אנשי ההיפ הופ לאליטה הלבנה. "רציתי להפשיט את כולם מהדימוי שלהם ולהראות שכולנו באותו צבע ובאותו מעמד", הוא אמר לה, "ערבבתי בין החבר'ה שלי מהארלם עם לאונרדו דיקפריו". בראיון לווג ב-2017 קומבס נשאל מי הוא "מספר אחת" ברשימת המוזמנים למסיבה לבנה, שקומבס אמר שיעשה לה קאמבק כאירוע צדקה. הוא השיב מיד: "לאונרדו דיקפריו".

מעבר למסיבות הלבנות, דיקפריו וקומבס צולמו יחד בוועידה הדמוקרטית הלאומית ב-2004. בנוסף, דיקפריו נראה רוקד לצדו של קומבס ב-2019 ביום הולדתו ה-50 של הראפר.

קומבס, שטוען לחפותו, נמצא כעת בכלא לאחר שבית המשפט דחה את בקשת הערבות שלו בסך 50 מיליון דולר. אם יורשע בכל האישומים נגדו, עונשו יכול להגיע ליותר מ-20 שנה בכלא.

ומה לגבי ג'סטין ביבר?

בזמן שדיקפריו מרחיק את עצמו מהפרשה, כוכב נוסף מוצא את עצמו קרוב מדי לקומבס - וקוראים לו ג'סטין ביבר. סרטון ישן ומטריד של ביבר וקומבס מ-2009 צף מחדש לאחר המעצר. בסרטון, שבו ביבר בן 15 בלבד, קומבס אומר כי ביבר "הולך לבלות איתי 48 שעות עכשיו. מה שאנחנו הולכים לעשות ביחד אנחנו לא נגלה לכם, אבל זה החלום של כל ילד".

ביבר הכיר את קומבס כבר בראשית הקריירה שלו, כזמר בן 13, והקליט שיר עם הראפר בשנה שעברה. קומבס, המבוגר ב-24 שנה מביבר, הדריך אותו לאורך הקריירה המוזיקלית שלו.
סטיבן בולדווין, חמו של ביבר, הרגיש כנראה צורך להגיב למה שקורה והעלה אתמול סרטון טיקטוק ביזארי למדי.

@stephen.baldwin7#OneBadMovie#stephenbaldwin♬ original sound - Stephen Baldwin

בולדווין אומר בסרטון כי "שמעתם את הביטוי 'השקט שלפני הסערה'. תמיד יש שקט לפני הסערה, אבל גם יש עוד שקט אחרי הסערה. יש שקט ואז סערה ואז עוד שקט, ובשקט האחרון יש הכנה ל... סערה הבאה".

נושאים חמים