ההישג הבינלאומי של רוני שגיא

רוני שגיא זכתה במקום השני ב"אמריקה גוט טאלנט", אך השמחה נקטעה מיד עם היוודע דבר מותו של אביה

רוני שגיא בחצי הגמר. צילום: צילום מסך מתוך אמריקה גוט טאלנט, סלקום TV

רוני שגיא, מאלפת הכלבים הישראלית והכוכבת הבלתי מעורערת של העונה ה-19 של "אמריקה גוט טאלנט", הצליחה לרגש מיליוני צופים עם הכלב המופלא שלה, רית׳ם, ולקטוף את המקום השני בתוכנית הכישרונות הנחשבת בעולם. אך רגע אחרי ההכרזה המשמחת, כשהיא עוד על הבמה, הגיעה הבשורה שטרפה את כל הקלפים – אביה של רוני נפטר.

רית׳ם כבש את השופטים

במהלך התוכנית, המשודרת בישראל בסמוך לשידור בארה"ב רק בסלקום טי.וי, רוני ורית׳ם הפגינו יכולות מרהיבות שכבשו את ארבעת השופטים המפורסמים – סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה. אחרי ביצועים בלתי נשכחים, רוני היתה מועמדת רצינית לזכות במקום הראשון, אבל סיימה בגאווה במקום השני.

למרות ההצלחה המטורפת, מה שקרה מיד אחרי ההכרזה הפך את הרגע למורכב במיוחד. בשיחת טלפון קצרה מאחותה, התבשרה רוני שאביה הלך לעולמו – רגע שאותו היא הגדירה כ"הרגע הכי מורכב שחוויתי".

החלום והכאב

במסר מרגש ששיתפה, סיפרה שגיא איך אביה תמך בה במהלך שלבי האודישנים, עודד אותה לא לוותר, אך פציעה מוחית לאחר תאונה גרמה להחמרה במצבו. "קיוויתי לחזור הביתה עם הניצחון ולחגוג איתו, אבל זה לא קרה", אמרה רוני.

גאווה ישראלית

מלבד ההצלחה האישית, רוני לא שוכחת מאיפה היא באה. במהלך העונה היא הקפידה להדגיש את הישראליות שלה – מראיונות לתקשורת ועד להופעות, כשבכולן ניסתה לשלב אלמנטים צהובים להעלאת המודעות למצבם של החטופים בעזה. "הייתי ישראלית גאה, וכולם ידעו את זה," היא משתפת.

כעת, היא חוזרת לישראל – אמנם בנסיבות עצובות, אך עם תחושת גאווה על הדרך הארוכה שעשתה.

נושאים חמים