נועה קירל דוחה את המופע

אחרי הירי למרכז, קירל הודיעה על ביטול ההופעה המתוכננת בפארק הירקון

קירל והרקדנים בחזרות. צילום: קוקו

בעקבות הירי למרכז, נועה קירל הודיעה הבוקר (רביעי) על ביטול המופע המתוכנן בפארק הירקון מחר. ההודעה מגיעה יום אחרי מסיבת העיתונאים של כוכבת הפופ, שבה אמרה כי עד שישתנו ההנחיות היא לא תבטל את המופע. 

המופע של קירל בפארק הירקון הוא אחד הנושאים המדוברים בתעשייה. זו הייתה אמורה להיות הפעם הרביעית שבה הזמרת בת ה-23 תופיע על בימת הפארק. בימים האחרונים, על רקע ההסלמה בצפון, עלתה ביקורת רבה על קיום ההופעה. 

קירל והפקת המופע ערכו אתמול מסיבת עיתונאים ובה הצהירה הזמרת כי אין מה לדאוג והמופע מתקיים בתיאום עם גורמי מערכת הביטחון. אלא שהבוקר, בעקבות הירי לגוש דן, הוחלט לבטלו.

קירל בראיון לקראת ההופעה, אתמול

"כל שנייה יש משהו"

"חברים יקרים שלי, איזה מצב הזוי", אמרה קירל לעוקביה בסטורי ששיתפה. "כל שנייה יש משהו ולא יודעים מה יקרה מחר", המשיכה והודיעה על דחיית המופע.

"אני בחיים לא אעשה משהו שיסכן את הקהל שלי. אתם חשובים לי יותר מהכל, ואני רוצה שנקיים את המופע המטורף הזה שעבדנו עליו במועד שיאפשר את זה כמו שצריך, אז כמובן שתעודכנו במועד חדש. שולחת לכם אהבה וחיבוקים וחיזוקים ומתפללת לימים שקטים יותר".

בנוסף, אנשיה של נועה מסרו לתקשורת: "בעקבות הירי הבוקר לעבר תל אביב ושינוי המציאות הביטחונית החליטו מפיקי המופע לייב ניישן ישראל ונועה קירל במשותף לדחות את ההופעה שתוכננה למחר למועד חדש.

"כל הכרטיסים שנרכשו כוחם יפה לתאריך שייקבע ואין צורך לבצע חילוף כרטיסים. בימים הקרובים תעדכן ההפקה על מועד המופע. בתפילה לימים שקטים ובטוחים ובברכת שנה טובה".

נושאים חמים