ליאם פיין: פוטר רגע לפני הסוף

מפרטים חדשים עולה: ליאם פיין פוטר מחברת התקליטים שלו ימים לפני מותו. היחסים האישיים והמקצועיים התפרקו ברגעים הקריטיים

מעריצה מתאבלת על מותו של ליאם פיין בבואנוס איירס. צילום: EPA/JUAN IGNACIO RONCORONI

פוטר מהלייבל ונשאר ללא יחסי ציבור – ליאם פיין התרסק מכל הכיוונים.

הטרגדיה של ליאם פיין מקבלת תפנית כואבת נוספת: לפי פרסום של הדיילי מייל הבריטי, מתברר שהכוכב, שהתפרסם כחבר וואן דיירקשן, פוטר מחברת התקליטים שלו ימים לפני מותו הטראגי בבואנוס איירס. הדיווחים מגלים כי בנוסף לכך, גם מנהל יחסי הציבור שלו עזב בתחילת החודש – והשאיר את פיין להתמודד לבד מול סערות אישיות ומשפטיות.


הקריירה מתפרקת

ליאם פיין חתם לראשונה בלייבל Capitol Records בשנת 2016 והפך לחבר הראשון בוואן דיירקשן שחתם מחוץ לחברת סוני. קריירת הסולו שלו כללה להיטים כמו "Strip That Down" ו-"Get Low". בשבועות האחרונים העניינים החלו להסתבך: תהליך הפקת האלבום השני שלו הוקפא, ולבסוף Universal Music החליטה להפסיק את החוזה עמו, וכעת הוא לא מופיע ברשימת המיוצגים של החברה.

ב-17 באוקטובר, לאחר מותו, פרסמה החברה פוסט מחווה שבו נכתב: "המורשת של ליאם תמשיך לחיות דרך המוזיקה והמעריצים הרבים שהעריצו אותו."

ליאם פיין בווידאו שפרסם בסנאפצ'אט, לפני מותו בארגנטינה, צילום: Liam Payne via Snapchat/via REUTERS

בלי יח"צ ועם צרות משפטיות

לצד המשבר המקצועי, פיין התמודד עם דרמות בחייו האישיים. רק ימים לפני מותו, מאיה הנרי, ארוסתו לשעבר, פתחה נגדו בהליכים משפטיים בטענה להטרדה מתמשכת. היא האשימה אותו כי ניסה ליצור עמה ועם משפחתה קשר ממספרים וחשבונות שונים, ואף "השתמש במעריציו כדי לתקוף אותה ברשת".

יומיים לפני האירוע הטרגי, פיין העלה סרטונים ברשת שבהם נראה מתבדח עם בת זוגו קייט קסידי, שאותה כינה "לוזרית" על כך שעזבה את ארגנטינה מוקדם.


הנפילה הסופית: מה באמת קרה במלון?

ביום מותו, פיין נראה נוהג בתוקפנות בלובי המלון, ובשלב מסוים החל לשבור חפצים בחדרו. צוות המלון הזעיק עזרה ודיווח כי פיין נראה תחת השפעת סמים ואלכוהול.

זמן קצר לאחר מכן, נשמע רעש חזק מהחצר הפנימית של המלון – שם מצאו אותו שוכב לאחר שנפל מהמרפסת. הפציעות הקשות שאובחנו בנתיחה הפתולוגית כללו שברים חמורים ודימומים פנימיים שלא הותירו סיכוי להחייאה.

וואן דיירקשן, עם ליאם פיין משמאל, צילום: Photo by Robyn BECK / AFP

התגובה של החברים: "ניקח זמן לעכל"

חברי וואן דיירקשן לשעבר פרסמו הצהרה משותפת שבה הביעו צער עמוק על מותו של חברם: "ניקח זמן לעכל את האובדן של אח אהוב." כל אחד מהחברים, כולל הארי סטיילס וזאין מאליק, פרסם הודעת פרידה אישית.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by @harrystyles

סטיילס שיתף באינסטגרם: "ליאם חי בלב פתוח והיה מלא באהבה. הזמנים שבילינו יחד יישארו לנצח הזיכרונות היקרים ביותר בחיי."

נושאים קשורים