ליאם פיין: הנתיחה, הסמים בחדר

נתיחת הגופה של ליאם פיין חושפת: טראומות קשות ודימום פנימי. האם שימוש בסמים גרם לטרגדיה?

ליאם פיין. צילום: Luis ROBAYO / AFP

הפרטים החדשים על מותו של ליאם פיין, כוכב וואן דיירקשן, חושפים טראומה פיזית קשה ושימוש בחומרים ממכרים.

פיין, שנפל ממרפסת בקומה השלישית במלון היוקרתי CasaSur בשכונת פלרמו, סבל מפגיעות ראש חמורות ודימום פנימי קטלני – כך מסרו הרשויות בארגנטינה.

במסגרת הנתיחה, התגלו בגופו של פיין 25 פציעות המתאימות לנפילה מגובה, כולל פגיעות ראש קטלניות. לפי דיווחים ראשוניים מהמשטרה, לא נמצאו סימנים להתערבות של גורם שלישי, אך החקירה ממשיכה להיחקר כ"מוות חשוד" בהתאם לפרוטוקול.

בחדרו של פיין נמצאו אלכוהול, תרופות מרשם וקלונאזפאם, המשמש לטיפול בחרדה. בנוסף, על המרפסת נמצא בקבוק וויסקי פתוח, מכשיר סלולרי ומצת. החדר עצמו תואר כ"שרוי באי-סדר מוחלט", עם חפצים שבורים ותרופות מפוזרות בכל פינה.


התנהגות תוקפנית רגע לפני הנפילה

המשטרה המקומית אישרה כי קיבלה קריאה מצוות המלון, שבו פיין נראה מתפרע בלובי ושובר את המחשב הנייד שלו. לדברי מנהל המלון, הוא התקשר לכוחות ההצלה ודרש עזרה דחופה: "הוא הורס את כל החדר ונראה תחת השפעת סמים ואלכוהול".

זמן קצר לאחר השיחה, התרחשה הנפילה הקטלנית.

בחודשים שקדמו למותו, פיין התמודד עם כמה משברים אישיים. בנוסף לקשריו המורכבים עם בת זוגו לשעבר, מאיה הנרי, היא אף הגישה צו הפסקת הטרדה נגדו, בטענה שהוא יצר איתה ועם אמה קשר בלתי פוסק ממספרי טלפון וחשבונות שונים.

מצד שני, פיין שיתף לאחרונה בסרטון יוטיוב על תהליך ההתאוששות שלו מאלכוהוליזם, שבו חגג כמעט חצי שנה של פיכחות לאחר טיפול במכון גמילה בלואיזיאנה.

ליאם פיין ב-2018, צילום: ANGELA WEISS / AFP

התגובות לזעזוע: "חיים הם דבר חד פעמי"

ידידים וקולגות בתעשיית המוזיקה הביעו ברשתות החברתיות צער על מותו הפתאומי של פיין. ריטה אורה פרסמה: "אני בהלם. הוא היה נשמה טובה, ואשמור אותו תמיד בלבי". אמו של הארי סטיילס, אן טוויסט, כתבה באינסטגרם: "רק ילד".

ליאם גלאגר צייץ: "חיים הם דבר חד-פעמי, ילדים. תנוח על משכבך בשלום, LG".

נושאים קשורים