כוכב וואן דיירקשן מואשם בהטרדה

מאיה הנרי שוברת שתיקה: "ליאם פיין לא מפסיק להטריד". כוכב להקת הבנים לשעבר מטריד לדבריה גם את החברים והמשפחה שלה

להקת וואן דיירקשן. ליאם פיין משמאל. צילום: AFP / VALERIE MACON

ליאם פיין, אקס להקת הבנים ואן דיירקשן, שוב בכותרות—והפעם זה לא קשור למוזיקה. חברתו לשעבר מאיה הנרי שיתפה בטיקטוק את ההתמודדות שלה עם שיחות והודעות בלתי פוסקות מצד פיין, למרות שנפרדו לפני יותר משנתיים.

ליאם פיין, צילום: GettyImages

"שוב זה קורה"

הנרי, שמוכרת בעיקר בזכות הקשר שלה עם פיין, טוענת שהזמר ממשיך להציף אותה בשיחות והודעות מאז שנפרדו. לדבריה, לא מדובר רק במספר האישי שלו. "הוא משתמש במספרים חדשים ובחשבונות אייקלאוד שונים," סיפרה בכעס. "כל פעם שאני רואה עוד אייקלאוד קופץ לי על המסך, אני חושבת, 'הנה זה מתחיל שוב'."

מטריד גם את המשפחה

אבל זה לא נגמר רק בהנרי. לטענתה, פיין לא רק מציף אותה, אלא גם את החברים והמשפחה שלה. "הוא כל הזמן מתכתב גם עם אמא שלי וחברים שלי. גיליתי שהוא ניסה להזמין את החברה הכי טובה שלי אליו הביתה כשהחברה הנוכחית שלו לא הייתה," חשפה בטיקטוק.

 

@mayahenry♬ original sound - Maya Henry

הכרה פומבית בבעיות בקשרים

ההאשמות האלה מצטרפות להצהרות של פיין עצמו, שהודה לאחרונה בפודקאסט הפופולרי של סטיבן ברטלט שהוא מתקשה במערכות יחסים. "אני מאכזב את עצמי בכך שאני כל הזמן פוגע באנשים," אמר. "אני לא טוב במערכות יחסים וצריך לעבוד על עצמי לפני שאוכל להיות עם מישהי אחרת."

מערכת יחסים מתוחה

פיין והנרי התחילו לצאת ב-2019 כשהנרי היתה בת 18 ופיין בן 26, והזוג אפילו התארס באוגוסט 2020. אחרי שנתיים סוערות הם נפרדו, ומאז, כך לפי הנרי, הקשר ביניהם לא באמת נגמר.

לצד הדרמה האישית, פיין מתמודד עם בעיות בריאותיות, כולל שני אשפוזים בשנה האחרונה בגלל בעיות בכליות. בין לבין, הוא ניסה לקדם את הקריירה המוזיקלית שלו עם השיר "Teardrops".

נושאים חמים