ליאם פיין: 'לא הצלחנו להציל אותך'

האחות והאקסיות של ליאם פיין משתפות את הכאב בעקבות מותו. זאין מאליק מבטל סיבוב הופעות

מעריצים מתאבלים על ליאם פיין ליד האולפן בו הקליטו וואן דיירקשן בשוודיה. צילום: Mikaela Landeström/TT News Agency via AP

ימים לאחר מותו הטרגי של ליאם פיין, התגובות ממשיכות לזרום מצד הקרובים אליו ביותר – בני משפחתו, חברים לשעבר מוואן דיירקשן ואפילו אקסיות שהיו חלק משמעותי מחייו. פיין, שמת ב-16 באוקטובר בנפילה ממלון בבואנוס איירס, היה רק בן 31, אך הותיר אחריו מורשת מוזיקלית ורגשית שהותירה חותם עמוק.


מותו של ליאם פיין


אחותו רות גיבינס: 'העולם לא היה טוב אליך מספיק'

רות גיבינס, אחותו של ליאם, פרסמה באינסטגרם מחווה נוגעת ללב שבה היא כותבת על מערכת היחסים הקרובה ביניהם: "ליאם היה החבר הכי טוב שלי. אף אחד לא הצליח להצחיק אותי כמוהו. הוא אהב לראות עד כמה הוא יכול להצחיק אנשים."

גיבינס תיארה כיצד נהגה לנסוע לבקר את אחיה כשהשתתף ב-X Factor בגיל 17, וכמה התרגשה כשהוא התחיל להגשים את חלומותיו. "ליאם אהב את וואן דיירקשן והרגיש שחבריו ללהקה הם כמו אחים עבורו," כתבה.

היא הוסיפה: "אני כל כך מצטערת שלא הצלחתי להציל אותך. היית צריך להתמודד עם כל כך הרבה בשנים האחרונות, ורק רצית להיות נאהב."

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ruth Gibbins (@roo0990)


קייט קסידי: 'ליאם, אתה המלאך שלי'

קייט קסידי, בת זוגו האחרונה של פיין, שיתפה גם היא את צערה העמוק: "שום דבר בימים האחרונים לא מרגיש אמיתי," כתבה באינסטגרם. קסידי סיפרה על כאבה לאחר שעזבה את ארגנטינה יומיים בלבד לפני האירוע. "ליאם, המלאך שלי. אני אוהבת אותך עד אינסוף ותמיד אוהב."

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Kate Cassidy (@kateecass)


דניאל פיזר: 'גם אני מתאבלת – בבקשה כבדו את הפרטיות שלי'

דניאל פיזר, בת זוגו לשעבר של פיין בין השנים 2010-2012, שיתפה בסטורי כי היא מתקשה לעכל את החדשות הקשות. "אני מנסה לעבד את האובדן," כתבה, והודתה למי שהביע תמיכה.

עם זאת, פיזר לא חסכה ביקורת על תגובות פוגעניות שקיבלה מאז פרסום הידיעה על מותו: "זה זמן קשה, והתגובות השליליות רק מקשות יותר. כמו כולכם, גם אני מתאבלת ומבקשת זמן להתאבל בפרטיות."


זאין מאליק, צילום: Photo by Rich Fury/Invision/AP, File

זאין מאליק מבטל סיבוב הופעות: 'לא יכול להמשיך כרגע'

זאין מאליק, חברו לשעבר של פיין בוואן דיירקשן, הודיע על ביטול הופעתו הראשונה בסיבוב ההופעות החדש שלו Stairway to the Sky. מאליק, שהיה אמור לפתוח את הסיבוב ב-23 באוקטובר בסן פרנסיסקו, כתב באינסטגרם: "לאור האובדן הכבד שחווינו, החלטתי לדחות את סיבוב ההופעות. התאריכים ייקבעו מחדש לינואר."

מאליק הצטרף לחבריו לשעבר בהבעת צער על אובדנו של פיין וכתב כי הוא יפרסם בקרוב את העדכונים על המועדים החדשים.

נושאים קשורים