אם בנו של ליאם פיין מתחננת

שריל קול פונה למעריצים ומבקשת לשמור על כבוד המשפחה ולהגן על הבן המשותף עם ליאם פיין, בר. סיימון קאוול וידוענים נוספים שולחים תנחומים

ליאם פיין עם בנו בר. צילום: מתוך האינסטגרם של שריל קול

שריל קול מדברת: 'לא אוכל להגן על בר מכל זה'.

ימים ספורים לאחר מותו של ליאם פיין, חבר להקת וואן דיירקשן ואב לבנם המשותף, שריל קול פרסמה באינסטגרם הודעה נוגעת ללב. קול, אמו של בר גריי פיין בן השבע, ביקשה מהציבור להתחשב במשפחתו ולהימנע מהפצת תוכן מזיק.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Cheryl (@cherylofficial)

"זהו זמן של כאב בלתי נתפס עבורי ועבור בר," כתבה קול באינסטגרם לצד תמונה מרגשת של ליאם כשהוא שוכב לצד בנם התינוק. היא הביעה דאגה עמוקה מהאפשרות שבר ייחשף בעתיד לדיווחים הקשים: "הלב שלי נשבר מהמחשבה שיום אחד הוא יקרא את הדיווחים האיומים והספקולציות על אביו."


מותו של ליאם פיין


הבקשה של שריל: 'קצת כבוד למי שנותר מאחור'

בהודעתה קראה קול למעריצים לשקול היטב פרסום תגובות או סרטונים: "תשאלו את עצמכם אם הייתם רוצים שהילד שלכם ייחשף לכאלה תגובות". היא הוסיפה קריאה לכבד את ליאם ולהשאיר לו "את מעט הכבוד שעוד נותר, כדי שיוכל לנוח בשלום".

משפחתו של פיין שחררה הודעה משלה: "ליאם יחיה בלבנו לנצח. אנו תומכים אחד בשני ככל שאפשר ומבקשים פרטיות בשעה הקשה הזו".

מעריצה מחוץ למלון שבו שהה ליאם פיין בימיו האחרונים, צילום: Luis ROBAYO / AFP

גם קייט קסידי, בת זוגו האחרונה של פיין, פרסמה הספד אישי באינסטגרם: "ליאם, המלאך שלי. אני אוהבת אותך עד אינסוף, ותמיד אוהב אותך."

הצער על אובדנו הורגש גם אצל חבריו לשעבר ללהקה, שפרסמו הודעה משותפת: "איבדנו אח אהוב. נזכור לנצח את הרגעים שחלקנו איתו." כל אחד מחברי הלהקה שיתף גם הוא מחווה אישית משלו.

הארי סטיילס כתב: "ליאם חי עם הלב על השרוול והייתה לו אנרגיה שאי אפשר לשכוח. כל רגע איתו היה מתנה, והזיכרונות מהשנים יחד יישארו יקרים לנצח."


סיימון קאוול: 'אני מרגיש ריק'

סיימון קאוול, האיש שאחראי להקמת וואן דיירקשן במסגרת התוכנית The X Factor, פרסם גם הוא הודעה נרגשת: "ליאם, אני שבור לב. כל דמעה שלי היא זיכרון ממך. אני מרגיש ריק."

קאוול, שהכיר את פיין מאז נערותו, הזכיר את כשרונו המיוחד ואמר: "היה תענוג ללוות אותך לאורך הדרך שלך. הלב שלי עם המשפחה והחברים שלך."

סיימון קאוול באודישנים ל"אקס פקטור", צילום: GettyImages

האבהות של פיין: 'אין טעם להיות אבא אם אין לך מה ללמד'

ליאם פיין הפך לאב במרץ 2017, כשהוא ושריל קול הביאו לעולם את בנם בר גריי פיין. השניים נפרדו ב-2018 אך המשיכו לגדל את בר בשיתוף פעולה. פיין התבטא לא פעם על חשיבות האבהות בחייו. באוגוסט האחרון, כשחגג את יום הולדתו ה-31, שיתף פיין בסרטון שפורסם בסנאפצ'ט: "בר הפך לגדול כל כך – הוא כמו מיני-מי". הוא הוסיף בבדיחות: "כאילו שהעולם צריך עוד אחד כמוני."

פיין דיבר גם על התחושות המורכבות שהיו לו כאב צעיר: "עד עכשיו לא הרגשתי שיש לי הרבה ללמד את בר חוץ מאהבה".

חדר המלון של ליאם פיין לאחר מותו: נר, ואבקה פזורה, צילום: Handout / Buenos Aires Police / AFP

ליאם פיין מת לאחר שנפל ממרפסת בקומה השלישית במלון CasaSur Palermo בבואנוס איירס. המשטרה המקומית דיווחה כי החדר היה במצב של "אי-סדר מוחלט" עם חפצים שבורים ואלכוהול פזור. על פי הדיווחים, רגעים לפני הנפילה פיין נראה מתנהג באופן תוקפני, ככל הנראה תחת השפעת חומרים.

נושאים חמים