פודינג שוקולד. צילום: לירון אלמוג

"הפלא ופלא, זה ממש טעים": מתכון פודינג שוקולד פשוט כובש את הרשת

הקינוח הזה מזכיר את המעדנים שהיינו אוכלים כילדים • הוא מכיל בעיקר חלבונים, קל ומהיר להכנה, ועשוי מפרודוקט שיש בכל מקרר בישראל • אז אל תבהלו - רק תוציאו מחבת ותתחילו להכין חביתה מקושקשת

[object Object]

כנראה שהתגובה המתבקשת לכתבה הזאת היא: "פודינג מביצים מקושקשות? תפסיקו לקשקש לנו במוח", ובכל זאת, למי שמוכן לרגע לפתוח את הראש ולהרחיב את בלוטות הטעם רק נגיד, שאפילו עודד טלמור, מחבר הספר "שומן הוא חבר" ושף המתמחה בתזונה קטוגנית, כבר נסחף אחרי הטרנד.

בתקופה האחרונה עולים לרשת עוד ועוד סרטונים בהם נראים בלוגרי אוכל שונים מכינים פודינג בטעם שוקולד באופן פשוט ומהיר על ידי ערבול חביתה מקושקשת, אבקת שוקולד ושמנת. אפילו הבלוגר האמריקני Corey B, שמחזיק מעל 10 מיליון עוקבים בטיקטוק, פרסם לא מכבר וידאו עם מתכון משלו לפודינג מקושקשת, שגרף עד כה 256 אלף לייקים.

@thecoreyb

Scrambled WHAT!?

♬ original sound - Corey B

"גם אני הייתי סקפטי שהדבר הלכאורה הזוי של פודינג שוקולד מביצה מקושקשת יכול להיות גם טעים", פתח טלמור בווידוי למצלמה בפני 43.7 אלף עוקביו אמש (ראשון) בסרטון שהתפרסם באינסטגרם. בווידאו הוא נראה אוחז בכפית ומתענג על ביס מהפודינג שהכין. "אחרי שבוע שבועיים התרצתי, הלכתי עם הטרנד והנה אני מקליט לכם פה את הניסיון שלי", הוסיף ושיתף בתהליך הפשוט והמהיר של הכנת המאכל המיוחד. הוא לקח ביצים, קשקש אותן במחבת והוסיף אותן לבלנדר עם אבקת שוקולד.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Oded talmor‎‏ (@‏‎ketochef_oded_talmor‎‏)‎‏

"פודינג שוקולד משלוש ביצים מקושקשות עם חמאה, הוספתי את אבקת השוקולד המדהימה של קיטו, שתי כפות של סוויטאנגו (תחליף סוכר טבעי לקטוגנים) וספלאש של שמנת 38% כדי להפוך את זה לקטוגני - והפלא ופלא, איטס פאקינג טעים. מה אני אגיד לכם, הופעתי. יאללה, תיהנו", חתם בהנאה את הסרטון שתוך יממה כבר צבר יותר מ-23 אלף צפיות ומאות לייקים.

@lilsipper_official#eggpudding#chocolaterecipe#chocolatepudding#proteinpudding#scrambledeggs♬ original sound - Lilsipper

אז אם גם אתם מעוניינים לגוון קצת בקינוחים ויש לכם "אומץ קולינרי", זה מה שאתם צריכים כדי להכין פודינג מקושקשת שמתאים גם לנמנעים מפחמימות (לפי המתכון של טלמור).

מצרכים:

  • 3 ביצים
  • 20 גרם חמאה
  • מלח
  • 2 כפות סוויטנגו (תחליף סוכר)
  • רבע כוס שמנת 38% להקצפה
  • 1 כף אבקת שוקולד

אופן ההכנה:

  1. קשקשו במחבת 3 ביצים עם 20 גרם חמאה ומעט מלח.
  2. העבירו לתוך בלנדר עם כף של אבקת שוקולד, 2 כפות סוויטנגו וכרבע כוס שמנת להקצפה 38%.
  3. ערבבו, מזגו לכוס הגשה והכניסו למקרר למינימום שעתיים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו