לאחר שכיכבה בתחרות המסעדות העולמית: אנימאר של הלל תווקולי נסגרת

מעוז קולינרי נוסף נסגר בצל מלחמת חרבות ברזל: הפעם המסעדה שנפתחה על חורבות "רפאל" ומיצבה את עצמה כאחת הטובות בארץ • "לצערנו, בעקבות חוסר היציבות והמצב במדינה, החלטנו לא לחדש את חוזה השכירות ולסגור", הסבירו הבעלים

אנימאר. צילום: אוהד קב

מסעדת אנימאר של השף הלל תוואקלי נסגרת לאחר שש שנות פעילות בהן מיצבה את עצמה כאחת ממסעדות השף הטובות בישראל. המסעדה, שנפתחה בשנת 2019 בחלל שהיה שייך בגלגוליו הקודמים למסעדת "רפאל" ולאחר מכן למסעדת הולה של ויקטור גלוגר, הציגה מטבח ים תיכון מודרני שהביא אותה להתברג בין השאר במקום ה-26 ברשימת ה-50 BEST היוקרתית, בדירוג המסעדות הטובות ביותר בצפון אפריקה ובמזרח התיכון לשנת 2024.

את ההודעה על הסגירה שיתפו בעלי המקום בפוסט שפורסם בעמוד האינסטגרם של אנימאר. לדבריהם, ההחלטה התקבלה בעקבות המצב המדיני שמביא לאי יציבות בתחום המסעדנות.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎animar אנימאר‎‏ (@‏‎animartlv‎‏)‎‏

"לאחר מספר שנים של הצלחה, הכרה והסעדה של עשרות אלפי ישראלים ותיירים, לצערנו, בעקבות חוסר היציבות והמצב במדינה, החלטנו לא לחדש את חוזה השכירות ולסגור לעת עתה את שערי מסעדת אנימאר", נכתב בפוסט. עוד נרמז בו שיתכן כי המסעדה תמשיך לפעול בעתיד בקונסטלציה אחרת: "מבחינתנו, זה לא סוף הסיפור, משמעות השם אנימאר היא הנשמה של הים התיכון והנשמה, לעולם נשארת", נכתב. "אנחנו מקווים ומאמינים שעוד יגיעו ימים טובים יותר ואנחנו נחזור לארח, להאכיל ולחגוג יחד אתכם. אתם הרי מכירים אותנו, אנחנו לא הולכים ככה סתם".

הלל תווקולי, צילום: אוהד קב

אנימאר תיסגר באופן סופי בסוף חודש יולי. "בחודש הקרוב נאפשר ליקירי המסעדה, וכמובן לחברים ולמשפחות שלנו להגיע וליהנות פעם אחרונה ממיטב הקולינריה, השתייה והאווירה ששמורה לאנימאר", כתבו הבעלים והוסיפו: "בהזדמנות זו אנחנו רוצים להודות לשף הלל תווקולי על הנשמה הגדולה שהביא עמו, החריצות, היצירתיות והמקוריות, על ההצלחה וההכרה העולמית שביססה את אנימאר כחלק מה 50Best וכמובן, על האוכל הבלתי נשכח והכי טעים שיש שתמיד הוגש ביד רחבה ומכל הלב. אנחנו מאחלים להלל בהצלחה ומאמינים שדרכנו עוד יפגשו בעתיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר