מנת ההמבורגר, שנחשבה בעבר המונית ועממית, כבר מזמן לא נחשבת כזו. לראייה, מגוון שפים נחשבים פתחו מסעדות המתמקדות בהמבורגרים בלבד, כמו מושיק רוט שהקים את הרשת "שמונה" ועומר מילר את רשת סו סו אנד סאנס.
אנחנו בחרנו להתמקד במותגים האהובים על הישראלים כדי לבדוק האם הם הרימו את הרמה עם החידושים המעניינים בתחום. חלק מהמקומות מציעים ארוחות שלמות וחלקם מתמחרים כל מוצר בנפרד. ארבעה נסיינים זנחו ליום אחד את הדיאטה ובדקו עבורכם את מגוון החידושים.
רשת BBB מציעה את באסטה בורגר, המבורגר מבקר טרי טחון במקום עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, חציל קלוי, שווארמה וטחינה, חסה אייסברג, עגבנייה ופרוסות מלפפון בכבישה ביתית. מחיר ההמבורגר: 74 שקלים, צ'יפס קטן: 15 שקלים, מחיר קולה: 13 שקלים.
BBB באסטה בורגר // צילום: גליה אבירם
רשת בלאק השיקה את מנת ההמבורגר WAGAYU. מדובר בזן של בקר יפני משובח, שמכיל אחוזי שומן גבוהים. בארצות הברית ובכל העולם נחשב זן הבשר הזה לאיכותי מאוד ויקר, המנה תוגש בסניפי הרשת שאינם כשרים. מחיר ההמבורגר: 67 שקלים, צ'יפס: 17 שקלים.
וואגיו של בלאק // צילום: יח"צ
רשת מוזס חושפת את הארט-בורגרnew generation, גרסה חדשה לארט בורגר המיתולוגי המצטרפת לתפריט. מדובר בקציצת המבורגר מנתחי בקר וטלה עם ארוגולה, צנונית, גזר, טלה מעושן, רוטב הולי מוזס, פיסטוקים ופטרוזיליה. מחיר המבורגר: 69 שקלים, צ'יפס: 15 שקלים, שתייה קלה: 14 שקלים.
ארט בורגר new generation החדש במוזס // צילום: חיים יוסף