תיעוד מזירת הפיגוע ליד שכם // צילום: רשתות ערביות

הותר לפרסום: שני לוחמים נהרגו בפיגוע דריסה

סמ"ר אליה הלל וסמ"ר דייגו שוישה הרסאג' מחטיבת כפיר, נהרגו בפיגוע הדריסה סמוך לשכם • לא רחוק מאזור הפיגוע ערבים יידו אבנים לעבר רכבים בעוקף חווארה, אין נפגעים

שני בני אדם נפצעו הערב (רביעי) באורח אנוש בפיגוע דריסה ליד שכם, לא רחוק מהאזור איתמר. המחבל הסגיר עצמו למגנונים הפלשתיניים לאחר שנמלט לאזור שכם. הנפגעים פונו לבית החולים בילינסון.

לא רחוק מאזור הפיגוע ערבים יידו אבנים לעבר רכבים בעוקף חווארה. אין נפגעים.

המחבל בתוך רכבו, לכאורה, צילום: .הצלה ללא גבולות יו"ש

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "אני מחזק בשם ההתיישבות בשומרון וכל עם ישראל את ידי צה"ל ואת ידי החיילים הגיבורים. אני קורא ודורש שוב לסגור את המחסומים הבטחוניים כגון מחסום המעבר הביטחוני שלידו התרחש הפיגוע הקשה הזה".

לאחר הפיגוע: קריאות שמחה בשכם // צילום: רשתות ערביות

"לא ייתכן שייצא מפגע ויוכל לחזור באין מפריע לתוך 'הרשות הפלשתינית'. אני שב וקורא לממשלה להמשיך במלוא הכח, לבצע פעולות התקפיות בתוך הכפרים לאיתור המחבלים ולאיסוף הנשק. לא יכול להיות ששגרת החיים של האוייב תבוא על חשבון חיי או בריאות חיילינו. אני מאחל בריאות מלאה ומהירה לפצועים וקורא לסגור עכשיו את כל המחסומים הבטחוניים כתגובה לפיגוע הקשה הזה".

שכם, לאחר הפיגוע. הנפגעים פונו לבית החולים, צילום: נדב גולדשטיין/TPS

ראש המועצה האזורית בנימין ויו"ר מועצת יש"ע, ישראל גנץ הגיב גם הוא: "הערב אנו רואים שוב כיצד האוייב כאן ביהודה ובשומרון מחפש את השמדתנו בכל מקום - בשומרון ובבת חפר. התשובה צריכה להיות במעשים - הממשלה וצה"ל חייבים לפעול בשטח מהיסוד מול האוייב ומול האוכלוסיה שתומכת בו. אנחנו מחזקים את ידי חיילי צה"ל שפועלים במסירות נפש למען בטחון המדינה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו