אוהבים את קיאנו ריבס? יש לנו חדשות מדהימות בשבילכם

חגיגה לגיימרים: אמזון תשיק בקרוב סדרת אנימציה חדשה שמוקדשת לכמה ממשחקי המחשב הגדולים בהיסטוריה • ולא תאמינו מי מככבים בה

קיאנו ריבס. צילום: AP

ארנולד שוורצנגר וקיאנו ריבס עומדים לשתף פעולה בסדרה חדשה, אבל היא ככל הנראה שונה לגמרי מכל מה שחשבתם. צמד כוכבי האקשן האהובים, לצד שמות מוכרים אחרים כמו קווין הארט ופטריק שוורצנגר (בנו של ארנולד), יתרמו בקרוב את קולם ל-"Secret Level" - פרויקט אנימציה חדש מבית אמזון פריים וידאו שיגיע לשירות הסטרימינג ב-10 בדצמבר.

מדובר בסדרת אנתולוגיה למבוגרים שתציג 15 סיפורים מקוריים שיתרחשו בעולמות של משחקי וידאו ותפקידים קלאסיים דוגמת "פקמן", "מגה מן", "אנריל טורנמנט" ו"מבוכים ודרקונים", כמו גם פרק שיתמקד בגיבורים נבחרים מהרפרטואר של קונסולות הפלייסטיישן לדורותיהן - ביניהם קרייטוס מ"גוד אוף וור".

ארנולד שוורצנגר, צילום: צילום מסך יוטיוב

טרם ידוע איזו דמות יגלם כל שחקן, אולם ריבס ישתתף בפרק שיוקדש לסדרת המשחקים הוותיקה "ארמורד קור" (Armored Core).

"Secret Level" פותחה על ידי הבמאי והאנימטור האמריקני טים מילר - האדם שגם עומד מאחורי "אהבה, מוות ורובוטים" (אנתולוגיית אנימציה נוספת ששלוש עונותיה זמינות בנטפליקס, כאשר העונה הרביעית בדרך).

ויש גם קוריוז מסקרן למדי, שמעיד על כך שמילר, אמזון וסוני החליטו לרתום את העגלה הרבה לפני הסוסים שלהם, וההחלטה הזו התפוצצה להם בפנים באופן חסר תקדים: בעוד שכמעט כל הפרקים של "Secret Level" עוסקים, כאמור, במותגי גיימינג קלאסיים, אחד הפרקים יוקדש למשחק האקשן מרובה המשתתפים "קונקורד", ששוחרר על ידי סוני בסוף אוגוסט האחרון בגרסאות לפלייסטיישן 5 ולמחשב. לא יצא לכם לשחק בו? אפילו לא שמעתם עליו? אל דאגה, זו לא אשמתכם: מדובר באחד הפלופים הגדולים בהיסטוריית הגיימינג, כותר שספג ביקורות איומות עם השקתו ונחשב לכישלון מסחרי מהדהד.

המשחק פותח בתקציב עתק של 400 מיליון דולר וסוני תלתה בו תקוות גדולות (עד שאפילו סגרה עסקה לבסס עליו פרק של "Secret Level" עוד לפני שהושק), אבל הצרכנים הצביעו בארנקים ופשוט סירבו לשלם 40 דולר על משחק "מיושן וחצי אפוי", כך לפי הביקורות הקוטלות.

בשל הכישלון בחרו בסוני לסגור את השרתים של "קונקורד" שבועיים בלבד (!) לאחר השקתו. המשחק נגנז וכספם של הרוכשים המעטים הוחזר להם באופן מיידי. יהיה מעניין לראות אם הפרק של "קונקורד" ימצא את דרכו לעונה הראשונה של "Secret Level", או שמא יוחלט לגנוז אותו - בדיוק כמו את המשחק עצמו.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר