עם אזיק אלקטרוני: הנוכלת המורשעת בהופעת בכורה ב"רוקדים עם כוכבים"

אנה סורוקין (דלבי) ערכה את הופעת הבכורה שלה בעונה ה-33 של "רוקדים עם כוכבים" האמריקנית, כשלצד צלילי הצ'ה צ'ה על הרחבה, נשמעו גם קולות זועמים על השתתפותה בתוכנית • "היא פושעת ארורה"

אנה דלבי. צילום: AFP

עם צמיד מעקב אלקטרוני מנצנץ והרשעות רבות, נוכלת המיליונים המפורסמת בעולם אנה סורוקין (דלבי) ערכה את הופעת הבכורה שלה ביום שלישי האחרון בעונה ה-33 של "רוקדים עם כוכבים" האמריקנית. לצד צלילי הצ'ה צ'ה על הרחבה, נשמעו גם קולות זועמים רבים על השתתפותה בתוכנית הריאליטי.

"אנה דלבי על רחבת הריקודים? איזו בדיחה", צייץ צופה אחד. גולשים נוספים כתבו: "באמת לא מצאתם מישהו אחר ללהק?", "היא פושעת ארורה" ו"ממש לא מתאים לתת לאישה מופרעת כזו לקבל אור זרקורים". גולש אחר הוסיף: "אני שונא את 'רוקדים עם כוכבים' על כך שנתנו לאשפה הזו לדרוך על רחבת הריקודים המפורסמת שלהם".

אחרים החליטו לבקר גם את כישורי הריקוד של הנוכלת. "הביצוע שלה היה עלוב והוציא את כל האנרגיה והשמחה מהאולם. למען האמת, זה היה די מזעזע". אחד הגולשים תיאר את הופעתה כ"חלשה" ואמר: "זה אפשרי להאשים את אנה דלבי בפשע נוסף על כמה שהריקוד הזה היה חסר רגש?".

גם השופטים לא התלהבו יתר על המידה מהופעת הבכורה של דלבי ונתנו לה ציון אחיד של שש עבור ריקוד הצ'ה צ'ה שביצעה עם בן זוגה לתוכנית עזרא סוסא לצלילי הלהיט "אספרסו" של סברינה קרפנטר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Dancing With The Stars #DWTS (@dancingwiththestars)

כזכור, סיפור ההונאה של דלבי זכה לעניין נרחב וסיקור תקשורתי מקיף, והוביל גם ליצירת הסדרה המצליחה "להמציא את אנה" בכיכובה של ג'וליה גארנר, ששודרה בנטפליקס בשנת 2022. סורוקין (שלמעשה המציאה את השם דלבי כחלק מתוכנית ההתחזות שלה) נכלאה ב-2019 לאחר שהתחזתה ליורשת גרמנית עשירה ורימתה עסקים, בנקים ואנשי עסקים מהחברה הגבוהה בסכום של יותר מ-250 אלף דולר. בפברואר 2021 השתחררה ממאסר, וחודש לאחר מכן נלקחה בחזרה למעצר על ידי רשויות ההגירה והמכס בגין שהייה במדינה מעבר לתקופת האשרה שלה. מאז שהתה במעצר בית עם פיקוח אלקטרוני ואיסור לעשות שימוש ברשתות החברתיות.

עוד בטרם עלתה התוכנית לאוויר, הידיעה על השתתפותה של דלבי דלפה לתקשורת ולרשתות, ורבים הביעו זעם ברשתות החברתיות על כך שהתוכנית מאפשרת לעבריינית מורשעת לקחת בה חלק, כשהיא מצהירה כי היא מקווה שהצופים יראו לה חמלה למרות עברה הפלילי. "אני מקווה שאנשים יתנו לי הזדמנות להראות מה אני יכולה לעשות. ריציתי את זמני ושילמתי את החובות שלי", אמרה לסוכנות הידיעות AP. "זה לא עניין גדול בכלל", הוסיפה ואמרה לגבי האזיק האלקטרוני שלה לאחר הופעת הבכורה. "הוא לא שוקל הרבה וביקשתי שיצמידו אותו חזק כדי שלא ינוע אז זה לא כל כך גרוע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר