בקרוב על המסך: כל מה ששווה וכדאי לצפות לו מהוליווד

סדרת הלהיט של דיסני פלוס חודשה לעונה נוספת, "דמדומים" מגיעה לטלוויזיה עם טוויסט לא צפוי, הצצה ראשונה ומפתיעה לסרט של "מיינקראפט" והפרויקט הפנסיונרי עתיר הכוכבים של יוצרי "דברים מוזרים" • בקרוב אצלנו בטלוויזיה ובקולנוע

"מיינקראפט" . צילום: יח"צ

שילמתם ועד בית?

"רק רוצחים בבניין" חודשה לעונה חמישית. קומדיית המסתורין האמריקנית המצליחה ועטורת השבחים, שזמינה לצפייה בישראל בשירות הסטרימינג דיסני פלוס, תשוב בשנה הבאה לעשרה פרקים חדשים. הידיעה המשמחת התקבלה אמש (רביעי), כשבוע בלבד לאחר השקת העונה הרביעית של הסדרה.

"רק רוצחים בבניין", צילום: דיסני פלוס

מועד השקת העונה החמישית טרם פורסם, אולם בהסתמך על העונות הקודמות זה יהיה ככל הנראה בקיץ 2025. שלושת כוכבי הסדרה, סטיב מרטין, סלינה גומז ומרטין שורט (כאשר סטיב מרטין הוא גם אחד מיוצריה), צפויים לשוב כולם, אלא אם כן יתרחש משהו מאוד בלתי צפוי בפרקים הנותרים של העונה הנוכחית.

ערפדים מצוירים

עכשיו זה רשמי: סדרת האנימציה החדשה של "דמדומים" מגיעה למסכים בחסות נטפליקס, שהזמינה עונה ראשונה שלה מבלי להתבסס על פרק פיילוט. ההפקה תתבסס על הספר "שמש חצות" שיצא לאור ב-2020, ובעצם הציג את מאורעות הספר הראשון בסאגה, "דמדומים", מנקודת מבטו של הערפד הרומנטיקן אדוארד קאלן (זאת בניגוד למבטה של בת האנוש בלה סוואן בספר המקורי).

"דמדומים", צילום: יח"צ

כזכור, רוברט פטינסון וקריסטן סטיוארט גילמו את שתי הדמויות הראשיות בחמשת סרטי הקולנוע של "דמדומים", שיצאו לאקרנים בין 2008 ל-2012, גרפו יותר משלושה מיליארד דולר ברחבי העולם והפכו את השניים לשמות מוכרים בכל בית. הצמד, כמובן, אינו צפוי ליטול חלק בסדרת האנימציה, וההערכה היא כי שחקנים אחרים יתרמו את קולם לזוג האוהבים העל טבעיים.

חבל על הזמן

שורה ארוכה של כוכבים ושמות הוליוודיים מוכרים, הכוללת את ג'ינה דייוויס, ביל פולמן, אלפרה וודארד ואלפרד מולינה, הצטרפה לקאסט המרשים של "The Boroughs" – המיני-סדרה החדשה של נטפליקס בהפקת יוצרי "דברים מוזרים", האחים מאט ורוס דאפר, שצילומיה יחלו בקרוב.

האחים דאפר, צילום: יוטיוב

מדובר בסדרת מסתורין על-טבעית בת שמונה פרקים, שעלילתה תתרחש בקרב קהילת גמלאים ובה "כמה גיבורים בלתי סבירים מתאחדים כדי למנוע מאיום מעולם אחר לגנוב את הדבר היחיד שאין להם: זמן", כך לפי התיאור הרשמי של ההפקה. מישהו אמר "דברים מוזרים" עם טוויסט פנסיונרי (וזה גם מסביר את הקאסט הוותיק)? לא נתווכח עם זה.

יישור בלוק

והנה הצצה ראשונה לסרט "מיינקראפט" - העיבוד הקולנועי עתיר התקציב למשחק המחשב המצליח בכל הזמנים.

שובר הקופות הפוטנציאלי הזה, בבימויו של ג'ארד הס ("נפוליאון דינמיט"), יגיע לקולנוע באפריל הבא ויתהדר בקאסט מפתיע במיוחד שמתוכו אפשר למנות את ג'ייסון מומואה, ג'ק בלאק, קייט מקינון וג'ניפר קולידג', לצד הרבה מאוד קוביות ובלוקים צבעוניים. הטיזר, חייבים להודות, נראה לא רע בכלל. ד"ש לסטיב.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר