מה יהיה עם העונה השלישית של "אופוריה"? סוף סוף הגיעה התשובה

לאחר עיכובים רבים ושמועות באשר לגורלה, פרטים רשמיים נחשפים לגבי העונה החדשה והמצופה של הסדרה המוערכת מבית HBO • מתי ניתן לצפות לה?

חבלי לידה ארוכים. "אופוריה". צילום: יח"צ

עכשיו זה רשמי: אחרי מה שנדמה כטיזינג הארוך בהיסטוריה, סוף סוף בשורה טובה למעריצי הסדרה "אופוריה".

לאחר עיכובים רבים ולא מעט שמועות באשר לגורלה של העונה השלישית, הסדרה זוכת האמי של HBO תתחיל בצילומי העונה החדשה בינואר 2025, כשלפי הדיווחים חברי הקאסט הראשיים, כולל זנדאיה, סידני סוויני, ג'ייקוב אלורדי והאנטר שפר צפויים לחזור.

קללת העונה השלישית. "אופוריה", צילום: יח"צ

"אני נרגשת שאנו מוכנים להתחיל בהפקת 'אופוריה' בינואר. אנו לא יכולים להיות מאושרים יותר משיתוף הפעולה היצירתי שלנו עם סם (הכוונה לסם לוינסון, תסריטאי ויוצר הסדרה - ע"ח) והקאסט המדהים הזה", אמרה ביום שישי האחרון פרנצ'סקה אורסי, סגנית נשיא בכירה של תוכניות HBO וראש סדרות דרמה וסרטים של HBO, לאתר וראייטי. "אנו מצפים להביא את העונה החדשה של 'אופוריה' לחיים עבור המעריצים".

סדרת הנעורים האמריקאית (שמשווקת דווקא לקהל בוגר) זוכת האמי שנוצרה על ידי התסריטאי והמפיק היהודי-אמריקאי סם לוינסון - ומבוססת על הסדרה הישראלית בעלת השם הזהה שנוצרה על ידי רון לשם, דפנה לוין וטמירה ירדני - עלתה לשידור ביוני 2019, בכיכובם של זנדאיה (המשמשת גם כמפיקה), ג'ייקוב אלורדי, האנטר שפר וסידני סוויני. שני פרקים מיוחדים בני שעה שודרו בדצמבר 2020 ובינואר 2021. העונה השנייה עלתה לשידור בינואר 2022.

הפכו לשמות הכי חמים בהוליווד. סידני סוויני ב"אופוריה", צילום: יח"צ

בפברואר 2022, הסדרה חודשה לעונה שלישית, שהייתה צפויה להיכנס להפקה בדצמבר 2023, אך הצילומים הופסקו בשל סכסוכי העבודה בהוליווד ב-2023 ומותם הבלתי צפוי של אנגוס קלאוד (שגילם את פזקו "פז" אוניל) והמפיק הבכיר קווין טורן.

במרץ 2023, אחרי חודשים ארוכים של שמועות באשר לגורלה של העונה השלישית, HBO מסרה כי "הרשת והיוצר סם לוינסון עדיין מחויבים ליצור עונה שלישית יוצאת מהכלל, כשבינתיים אנחנו מאפשרים לצוות השחקנים המבוקש שלנו לנצל הזדמנויות אחרות". ההצהרה מטעם הרשת לא הגיעה כהפתעה למעריצי הסדרה, שכן מאז עלייתה, שלושת כוכביה הראשיים, זנדאיה, סוויני ואלורדי הפכו לשלושה מהשמות הכי לוהטים בהוליווד, ולוחות הזמנים העמוסים שלהם הקשו מאוד על תיאום לו"ז לצילומי העונה הבאה - שכמובן לאור פרק הזמן שחלף בין סיום העונה השנייה לתאריך הלא ידוע של עליית העונה השלישית - יחייב גם התאמה בקו העלילה של מי שכבר לא יוכלו להישאר תלמידי תיכון.

יוצר "אופוריה" סם לוינסון, צילום: יוטיוב, צילום מסך

במידה ולוח הזמנים להפקת העונה החדשה יהיה דומה לזה של העונה השנייה שארכה כ-10 חודשים מהתחלת הצילומים עד לבכורה, העונה השלישית עשויה לעלות רק בתחילת 2026 אם כי HBO טרם אישרה תאריך יציאה מדויק או משוער.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר