"אהבתי אותה": קווין קוסטנר בהודעה עצובה למעריציו

השחקן הוותיק והמוערך הכריז בפוסט טיקטוק שהופנה לאוהדיו הרבים כי הוא אכן לא ישתתף בפרקים האחרונים של "ילוסטון" • כעת ייאלצו יוצרי הסדרה לאלתר ולסיים את העלילה ללא הדמות הראשית והכל כך אהובה שלה

קווין קוסטנר ב"ילוסטון". צילום: Paramount Network

זה היה באוויר הרי מונטנה הצלולים, ועכשיו זה רשמי וסופי: קווין קוסטנר לא חוזר ל"ילוסטון".

החצי השני של העונה החמישית והאחרונה של המערבון הטלוויזיוני עתיר הרייטינג מבית פרמאונט יושק בנובמבר הקרוב - שנתיים בדיוק לאחר שידור החצי הראשון שלה - והכוכב האמריקני בן ה-69, ש"ילוסטון" חייבת לו לא מעט מהצלחתה, הכריז בפוסט טיקטוק שהופנה למעריציו הרבים כי הוא אכן לא ישתתף בששת הפרקים האחרונים של הסאגה.

@kevincostner#horizonamericansaga♬ original sound - Kevin Costner

"רק רציתי להודיע לכם שאחרי השנה וחצי הארוכות הללו, שבהן עבדתי על 'הורייזון: סאגה אמריקנית' (שני מערבונים קולנועיים אפיים שקוסטנר ביים, כתב, הפיק ואף מככב בהם - ד"פ), חשבתי על 'ילוסטון' - הסדרה הזו שאני אוהב ויודע שאתם אוהבים - והבנתי שלא אהיה מסוגל להמשיך (בה) בעונה חמש ולתוך העתיד", אמר קוסטנר בסרטון והדגיש: "הסדרה הזו שינתה אותי, אהבתי אותה, ואני יודע שאתם אהבתם אותה. "רציתי להגיד לכם שלא אחזור, ושאני אוהב את מערכת היחסים שפיתחנו... נתראה בקולנוע".

הפוסט, שפורסם לפני כיומיים, צבר במהלך סוף השבוע עשרות אלפי תגובות של מעריצים מאוכזבים, חלקם הלא מבוטל בנוסח "אין 'ילוסטון' בלעדיך", ו"זה כמו 'הסופרנוס' בלי טוני. 'ילוסטון' גמורה'".

קווין קוסטנר ב"ילוסטון", צילום: Paramount Network

כידוע, קוסטנר גילם בסדרה את ג'ון דאטון, פטריארך אלמן שעומד בראש חוות הבקר הגדולה ביותר בארה"ב (והופך במהלך הסאגה למושל מדינת מונטנה). אף ש"ילוסטון" ביססה את עצמה כאחת הסדרות המצליחות בטלוויזיה, ולמעשה התניעה מחדש את הקריירה של השחקן, דיווחים על מתחים ומאבקים בין קוסטנר למפיקים - אינטריגות הקשורות בין היתר למשכורות שלכאורה לא שולמו בשל עיכובים בהפקה על רקע השביתות בהוליווד, כמו גם רצונו של השחקן להקדיש את זמנו לצילומים השאפתניים של "הורייזון" (הסרט הראשון יגיע לקולנוע בארה"ב בסוף השבוע הקרוב, ואילו החלק השני ישוחרר באוגוסט) - הובילו לפיצוץ הבלתי הנמנע.

"ילוסטון", צילום: Paramount Network

כעת ייאלצו יוצרי הסדרה לאלתר ולסיים את העלילה ללא הדמות הראשית והכל כך אהובה שלה, ואין ספק שמי שייפגעו בסופו של דבר הם המעריצים, שככל הנראה לא יקבלו פינאלה הולמת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר