אם מתפשט טרנד חדש באינטרנט, תסמכו על הטלוויזיה שתדע למשוך אותו אליה. הואיל וכך, היה צפוי שהערוצים ימהרו לאמץ את שגעון הלחם חביתה, שכבש לאחרונה את טיקטוק. ההמשך היה פחות צפוי.
אבי לוי - לחם חביתה (Prod by Rami Ezra)
"לחם חביתה" הוא עסק למכירת חביתות בנתניה, שנהיה ויראלי בזכות שיר פרסומת קליט בעל לחן יווני ומילים רדודות. השיר צבר במהירות כ־10 מיליון צפיות, שהקפיצו את מכירות הסנדוויצ'יה מ־30 באגטים ביום לסביבות ה־400. משתלם להיות טרנדי.
כתוצאה מכך, קל להכתיר את השבוע האחרון כגדול בחייו של בעל דוכן החביתות, ויקי עזרא. לירון שמם הכינה עליו כתבת מגזין לחדשות 13, גיא לרר שיגר את מבקר המסעדות ניב גלבוע, גדעון אוקו ראיין את ויקי ב־12 והזהיר מחיטוט של מס הכנסה, וגם ב"ארץ נהדרת" ובגלגל"צ ניגנו את שיר החביתה שלו.
"זה בסה"כ טרנד, כמו רולאפס"
בקיצור, כבר יותר משבוע שהתקשורת רוכבת על הביצים של ויקי, ועוזרת לו להלל את עסק החביתות שפתח לפני כמה חודשים. זה אמור היה לעצבן את המתחרה הגדול, "יוסי חביתה" - מוסד נתנייתי שמוכר חביתות בבאגטים מזה 20 שנה.
אתמול ניסו ברשת 13 להכריז על מלחמת החביתה הגדולה, ובתוכנית "אמנון בחמש" עם עומר ירדני הבטיחו לספק תגובה ראשונה של יוסי חביתה על ההצלחה המפתיעה של יריבו הוויראלי.
אולם במקום להעיף ביצים, הריאיון היה קרינג'י כמו תרנגולת בחוטיני. ירדני וחבריו לפאנל זייפו את השיר, הקרינו את הקליפ ובמקום להתעסק במרואיין רק העצימו את החשיפה של העסק המתחרה.
"יוסי חביתה זה יוסי חביתה, כל השאר מנסים להיות יוסי", סיכם מר חביתה המקורי לפני שאיבד סבלנות, דאג שנקניקיית מרגז תידחס לבאגט של לקוח שהמתין, וביקש לסיים את השיחה במקום להיסחף למלחמה מתוקשרת.
"זה בסה"כ טרנד, כמו רולאפס", הרגיע המרואיין את מגיש הטלוויזיה הטרנדי, והתעקש שיעזבו אותו כדי שיוכל לחזור לעבודתו. לטגן חביתות.
קרב התרנגולות של נתניה נגמר באנטי קליימקס. אבל העיקר שהיה טרנדי, לא?
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו