"בבקשה הגנו עלינו!": עצומת הילדים שנשלחה לביידן, לאפיפיור, למצרים ולקטאר

תחת הכותרת "ילדים למען ילדים", בעצומה החדשה, שנשלחה למנהיגים ומקבלי החלטות בארץ ובחו"ל, זועקים ילדי ישראל והעולם אל מול חטיפתם האכזרית של כ-38 ילדים וילדות על ידי חמאס לעזה • מדובר ביוזמה של נעם סמל ודנה דבורין

תמונות הילדים החטופים. צילום: #freethechildrennow

במסגרת הניסיונות לשחרור החטופים והגברת ההסברה הבינלאומית בנושא, יוצאת היום לדרך עצומה חדשה תחת הכותרת "ילדים למען ילדים". בעצומה החדשה זועקים ילדי ישראל והעולם אל מול חטיפתם האכזרית של כ-38 ילדים וילדות על ידי חמאס לעזה.

נעם סמל, צילום: אפרת אשל

העצומה, יוזמה של נעם סמל ודנה דבורין בתמיכת חברת התוכן והמדיה "ישראל בידור", אסיטז' ישראל – הסניף הישראלי של אסיטז' הארגון הבינלאומי לתיאטרון ילדים ונוער והנהגת ועד ההורים הארצי - מופצת ברגעים אלה וממוענת לנשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, לאפיפיור מר פרנציסקוס, למזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש, לנשיא מצרים עבד אל–פתאח א-סיסי, לשליט קטאר שיח' תמים בן חמד ולנשיא מדינת ישראל יצחק הרצוג.

"אנו, ילדי ישראל והעולם, מתקשים מאז להירדם בלילות. אנו חושבים עליהם, על כולם, בלילות, מדמיינים אותם בחושך, רועדים, בוכים, מפוחדים. חלקם אף אינם מבינים מה עלה בגורלם ולמה אימא לא שם ואיפה אבא שנפצע. מי יחבק אותם עכשיו? מי יניח יד מנחמת ומרגיעה? בבוקר השבעה באוקטובר הופר באכזריות חוזה בסיסי ואנושי: לא חוטפים ילדים! לא חוטפים פעוטות חסרי ישע! זה מנוגד לכל חוק או אמנה ולכל אמונה. זהו תרחיש בלהות של עולם מעוות וחסר רחמים.

דנה דבורין, צילום: כפיר זיו

"אנחנו פונים אליכם, מנהיגי העולם, בבקשה הגנו עלינו! השיבו לנו את האמונה שהעולם מקום בטוח. החזירו את ילדי ישראל החטופים לביתם! אנו מאחלים ומתפללים שהעולם יהיה מקום בטוח עבור כל ילדי העולם. אנו ילדי ישראל, אנו ילדי העולם", לשון העצומה אליה ניתן להיכנס בקישור הבא.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר