היא עשתה לעצמה בושות באירוויזיון והוכיחה שבלי פלייבק עדיף לא להאזין לה בכלל. היא התנהגה בראיונות כמו ה"ביץ'" שהיא טוענת שהיא - וזכתה לקיתונות של כעס. הסינגלים שהוציאה עד כה לא דגדגו את ההצלחה של כוכבי השעה, אבל מי שנחשבת זה ארבעה עשורים למלכת הפופ הבלתי מעורערת, הוציאה אלבום חדש - וכל העולם מדבר רק עליו.
• גל גדות: "בגעגועים תמידיים לארץ"
• רוצים להשאר מעודכנים? בואו לאינסטגרם
האלבום החדש של מדונה "Madame X" - שיוצא ארבע שנים אחרי אלבום שלא הצליח - זוכה לבאזז מטורף. לא בגלל להיט ששבר את תחנות הרדיו, לא בגלל הופעה יוצאת דופן ולא בגלל קונספט מבריק, אלא רק בגלל שהיא מדונה. כי דבר אחד אי אפשר לקחת ממנה: את האומץ שלה. אלבום שמתחיל ברגאטון וממשיך בפופ אקספרימנטלי, משלב מקצבים טרופיקליים ונעימה מ"מפצח האגוזים" של צ'ייקובסקי - הוא אלבום שגם אם קשה להתאהב בו, אי אפשר להתעלם ממנו. התוצאה הסופית היא יצור כלאיים מכוער אך מרתק.
עוד על מדונה:
• הגיע הזמן להודות: מדונה לא מלכה
• מדונה משופצת: גרסת היוטיוב לזיופים
גם באלבום הזה מדונה ממשיכה לגייס לשורותיה כוכבים צעירים - מהלך שנועד לשמר את מעמדה כמלכת הפופ. אבל גם הפעם הניסיונות הללו לא מייצרים שיתופי פעולה מפרים אלא נראים מאולצים ומגוחכים.
עם קוואבו היא מבצעת את "Future" הסתמי והעייף ועם Anitta היא הצליחה לגרום לקרנבל מוזיקלי להישמע עצוב. האלבום נפתח עם "Medellin", שיתוף הפעולה עם מאלומה - וללא ספק הדואט המוצלח ביותר באלבום, אבל בלי לדעת מתי לעצור. השניים המשיכו לשתף פעולה ב"Bitch I'm Loca" הרצועה ה-12 מתוך 15 באלבום הארוך (מדי), וחיסלו את הטעם הטוב שנשאר מהרצועה הפותחת עם אחד השירים המטופשים והמיותרים ביותר בקריירה של מדונה.
ועדיין, "Madame X" הגיע בשבוע הראשון לצאתו למקום הראשון במצעד של הבילבורד. לא נראה שהוא ישרוד הרבה זמן בפסגה, כי הוא יותר מקושקש ויומרני מאשר אלבום שמייצר להיטים, אבל מדונה, כמו מלכה אמיתית, לא פועלת לפי חוקים ולא מקשיבה לביקורת.
• חסר תקדים: סוד ההצלחה של עומר אדם
• אבישי עברי חזר לרשת ועורר מהומה
• שמחה גואטה: "אני הרבה מעבר לשמנה"
• הוליווד מודאגת: סרטי הקיץ מתרסקים
• מוכנים לקסם? הארי פוטר מגיע לסמארטפונים
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו