בחודש מרץ לפני שנה שחררה דואה ליפה את אלבומה השני, "Future Nostalgia". זה היה אלבום מוצלח במיוחד, שהדגים באופן מושלם את סך ההשפעות המוזיקליות שספגה הכוכבת הבריטית בת ה־25. רגע אחד היא נשמעה בו כמו קיילי מינוג האייטיזית, באחר היא הדגימה השפעות של הספייס גירלז מהניינטיז, ובמה שביניהם, הצליחה להישמע עדכנית וחדה כמו בילי אייליש או ליידי גאגא.
האלבום זכה לשבחים, וניכר שגם ליפה עצמה התאהבה בו, אחרת לא היתה משחררת אותו עוד פעמיים מאז, בגרסאות חדשות הכוללות שירים שלא נכנסו לאלבום המקורי. הגרסה העדכנית ביותר, "The Moonlight Edition", שיצאה בסוף השבוע האחרון, כוללת ארבעה שירים חדשים, ובהם דואט עם מיילי סיירוס ושיר שמכוון לקהל לטיני, שבו היא מארחת את ג'יי באלווין, טייני והשם החם ביותר בז'אנר כרגע: באד באני. אבל דווקא הסינגל "We're Good", נטול הגימיקים או האורחים הנוצצים, הוא המוצלח מכולם, ויש שיגידו - אפילו הנועז מכולם.
הוא אינו נועז מבחינה מוזיקלית. בסך הכל זהו שיר פופ קליל ויפה במקצב בוסה נובה עם פזמון בסגנון גוון סטפאני. אבל הוא נועז טקסטואלית. השיר מדבר על ניסיון לייצר פרידה טובה אחרי זוגיות שמיצתה את עצמה וכולל שורות כמו "אנחנו לא אמורים רק לשכב ולעשות קוקאין" או "לא הולכת לשפוט אותך כשתהיה עם אחרת, כל עוד אתה מבטיח לא לכעוס כשאעשה זאת בעצמי". אפילו שורת הפתיחה, "אני על אי", מתריסה לאור הביקורת שספגה ליפה ברשת על נטייתה לטוס ולבקר בשלל איים בזמן מגיפה עולמית.
השיר "אנחנו בטוב" מלווה בקליפ שבו מגלמת ליפה זמרת קברט על ספינת תענוגות בסגנון הטיטאניק, ששרה לאורחים עשירים, חובבי מנות לובסטרים. חלקים מהקליפ מוצגים מנקודת מבטו של אחד הסרטנים באקווריום, שצופה באימה בחבריו מתבשלים בזה אחר זה. את הסיום לא נספיילר. רק נזכיר שמדובר בעוד עבודה מקורית, מצולמת וערוכה למופת על ידי וניה היימן וגל מוג'ה, צמד הבמאים הישראלים שעושה חיל בנכר ושכבר ביים קליפים לשמות כמו קולדפליי, סי לו גרין וסלינה גומז. בקיצור, ממתק אמיתי.