"הפעם לקחתי את זה קשה": נועה קירל כועסת על הביקורות הקשות לאירוסים

במסיבת העיתונאים שהתקיימה לקראת הופעתה בפארק הירקון, התייחסה הזמרת, בין היתר, לביקורת שהיא מקבלת על אותנטיות הצעת הנישואים לה זכתה מבן זוגה דניאל פרץ • "זה חולני מה שאנשים חושבים"

נועה קירל מגיבה לביקורות על הצעת הנישואים. צילום: משה בן שמחון

רגע לפני ההופעה הגדולה בפארק הירקון שתתקיים ב-26 בספטמבר ובצל המציאות הביטחונית הקשה, הזמרת נועה קירל קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים ודיברה על ההכנות הנרחבות. לאחר מכן, בסשן שאלות ותשובות שערכה, התייחסה גם לסוגיה שמכאיבה לה במיוחד: התגובות הקשות בהן היא נתקלת על אמיתות הצעת הנישואים שקיבלה מבן זוגה דניאל פרץ.

נועה קירל ודניאל פרץ, צילום: ניר פקין

"זה חולני שאנשים חושבים שמדובר ביחסי ציבור", אמרה קירל. "אני 10 שנים במקצוע ותמיד אנשים מדברים - אבל הפעם לקחתי את זה קשה", הודתה.

נועה קירל במסיבת העיתונאים בפארק הירקון, צילום: משה בן שמחון

על קיום המופע לצד המלחמה אמרה: "אני מרגישה מחויבת לקהל שלי ולעולם התרבות הישראלי להמשיך לצד המלחמה ולצד הטרור כדי להראות להם שהם לא ינצחו אותנו כי אף אחד לא יודע מה יהיה מחר ואף אחד לא יודע כמה זמן המלחמה הזו תימשך. אני לא רואה סיבה לעצור, כל עוד, כמובן זה בהתאם להנחיות פיקוד העורף. כל עוד לא עוצרים אותי, מבחינתי אני לא אעצור. אני מרגישה מחויבת לתת לקהל שלי את זה, לתת למדינה את זה. מוזיקה זה הדבר הכי מאחד ומקסים שיש בעולם".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר